مسابقات تکواندو جام پرچم آغاز شد

1400/11/02 - 09:36 - کد خبر: 57676 نسخه چاپی

نصر: دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی جام پرچم در رشته تکواندو در رده سنی نونهالان پسر و دختر با حضور ۹۶ ورزشکار در خانه تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش نصر، رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی ضمن اعلام خبر فوق، افزود: این مسابقات با همکاری بسیج شهرداری تبریز و با  رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در خانه تکواندو استان برگزار می شود.
جعفر رنجبر پور افزود: مسابقات تکواندو کاران پسر در اول بهمن ماه و مسابقات تکواندو کاران دختر در ۸ بهمن برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: این مسابقات بصورت تمام الکترونیکی برگزار شده و به نفرات اول تا سوم هر وزن مدال و حکم قهرمانی و جوایز طی مراسم جداگانه  اهدا  خواهد شد.
رئیس هیات تکواندو استان گفت: این مسابقات مختص کلانشهر تبریز بوده و ۹۶ ورزشکار از کلیه باشگاه های شهر تبریز در رده سنی زیر ۱۶ سال شرکت کرده اند.
دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم تبریز پس از یکسال تعطیلی بعلت کردنا، با حضور ۶ هزار ورزشکار آقا و خانم در رده سنی زیر ۱۶ سال در ۱۰ رشته تکواندو، کاراته،  آمادگی جسمانی ،فوتبال، مینی فوتبال، والیبال، کشتی و شنا از ۹ دی ماه ۱۴۰۰ تا ۲۲ بهمن بمدت ۴۰ روز در شهر تبریز برگزار می شود.

حضور شهردار تبریز در مسابقات تکواندو جام پرچم
شهردار تبریز جهت بررسی نحوه برگزاری مسابقات تکواندو جام پرچم در محل برگزاری مسابقات در خانه تکواندو استان آذربایجان شرقی حضور یافت.
شهردار کلانشهر تبریز به همراه  مسولین دومین المپیاد ورزشی جام پرچم برای دیدار از نحوه برگزاری مسابقات تکواندو جام پرچم در رده سنی نونهالان پسر که در خانه تکواندو استان آذربایجان شرقی برگزار می شد حضور یافت.
مهندس عباس رنجبر شهردار تبریز در محل برگزاری مسابقات مورد استقبال رنجبرپور رئیس هیات تکواندو و اعضای هیات رئیسه و سایر مسوولان هیات تکواندو  استان قرار گرفت.
در این دیدار رئیس هیات تکواندو استان ضمن تشکر از حضور شهرداری تبریز در محل برگزاری مسابقات تکواندو جام پرچم، گزارشی از عملکرد و فعالیت های ورزشی  هیات تکواندو آذربایجان شرقی را به شهردار تبریز ارائه کرد و از همکاری خوب مسولین دومین المپیاد ورزشی جام پرچم در برگزاری بهتر مسابقات قدرانی و ابراز رضایت کرد.
مسابقات تکواندو جام پرچم یکی از 10 رشته المپیاد ورزشی جام پرچم است که در رده پسران و دختران با همکاری هیات تکواندو استان در خانه تکواندو  برگزار می شود.
انتهای پیام/
مسابقات تکواندو جام پرچم آغاز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار