دیدار شهردار تبریز با خانواده اولین شهید جبهه مقاومت

1400/11/01 - 19:30 - کد خبر: 57671 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز در دیدار با خانواده اولین شهید جبهه مقاومت گفت : عرض ارادت و احترام به خانواده معظم شهدا حداقل کاری است که انجام می دهیم و سعی داریم عملکرد مدیریت شهری با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدا مطابقت داشته باشد.

به گزارش نصر، عباس رنجبر در ادامه دیدارهایش با خانواده معظم شهدا، پیش از ظهر روز جمعه با خانواده شهید سید عبدالصمد امام پناه دیدار کرد. شهردار تبریز در این دیدار با بیان اینکه ذره‌ای ای هم در مقابل خورشید تابناک شهدا نیستیم، گفت: شهدا افراد انتخاب شده بودند و اینک نزد خداوند جایگاه دارند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت شهری خود را موظف به ادامه راه شهدا می داند اظهار داشت: حرکات و اقدامات مسئولین اگر با آرمان های شهدا مطابقت داشته باشد، بسیاری از مشکلات با هدایت آنها حل شدنی خواهد بود.
رنجبر با بیان اینکه دیدار با پدران و مادران شهدا را حداقل کاری دانست که مدیریت شهری می تواند داشته باشد، اظهار داشت: مدیران شهرداری به انجام این وظیفه که مستمر خواهد بود  افتخار دارند.
شهردار تبریز در پایان، خود و مدیران شهرداری را محتاج دعای خانواده معظم شهدا دانست و خاطر نشان ساخت: جایگاه شهدا در جامعه اسلامی بر همگان مشخص بوده و همه موظف به ادامه راه شهدا هستیم.
گفتنی است شهید حجت الاسلام سید عبدالصمد امام پناه اولین شهید جبهه مقاومت است که در سال ۱۳۷۴ و در ۲۷ سالگی در جنوب لبنان به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
انتهای پیام/
دیدار شهردار تبریز با خانواده اولین شهید جبهه مقاومت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار