خبر/

لاله های نارنجی حریف مشهدی را با شکست بدرقه کردند

1400/11/01 - 18:47 - کد خبر: 57667 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان توانست در یک بازی پرگل و حساس، تیم فرش آرای مشهد را با نتیجه ۴ بر ۲ در تبریز شکست دهد.

به گزارش نصر، هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی از روز جمعه در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز برگزار شد که تیم مس سونگون برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی بایستی حریف مشهدی خود را باید شکست می داد.
تیم مس سونگون ورزقان در ابتدای کار با انجام یک بازی هوشمندانه و ضد حمله های سریع، سعی در کنترل تیم فرش آرا را داشت؛ بصورتی که هردو تیم چندین بار تیر دروازه های تیم مقابل را به لرزه درآوردند تا اینکه گائوش برزیلی در پنجمین دقیقه بازی توانست گل اول را برای مس سونگون به ارمغان آورد.
نیمه اول با تک گل بازیکن برزیلی مس به اتمام رسید و در نیمه دوم فرش آرا برای جبران به میدان آمد و در مقابل تیم میزبان برای برد قاطع و رقابت در بالای جدول نیاز به گل های بیشتری داشت. در ابتدای شروع نیمه دوم گائوش به دلیل اشتباه در تعویض اخراج شد تا مس گلزن تیم خود را از دست دهد و بعد از این اتفاق در یک ضد حمله مجتبی پارسا پور توانست گل دوم تیم را به ثمر برساند. در ادامه چند دقیقه بعد سالار آقاپور، بازیکن ریز نقش مس توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و پس از آن هم سروری، بازیکن تیم فرش آرا از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه میزبان را باز کرد.
بعد از این گل، تیم مشهدی با پاورپلی سعی در جبران نتیجه بازی را داشت که سعید تقی زاده توانست گل چهارم بازی را به ثمر برساند.
در پایان هم سروری گل دوم خود و فرش آرا را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان برسد.
در پایان بازی حمید بی غم، سرمربی تیم مس سونگون در گفتگو با نصر با بیان اینکه فشار زیادی بر روی تیم وجود دارد، گفت: در این چند هفته همه انتظار برد از ما دارند و از ما می خواهند تمام بازی هارا ببریم که باعث ایجاد فشار بر روی تیم شده و از حالت عادی خارج می شویم.
وی در ادامه افزود: امروز بازی مدنظر خود را با وجود کسب سه امتیاز حساس نتوانستیم ارائه دهیم با این حال بازیکنانم تمام تلاششان را کردند تا پیروز از زمین خارج شوند.
انتهای پیام/
لاله های نارنجی حریف مشهدی را با شکست بدرقه کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار