خبر/

آغاز دوره آموزشی روزنامه‌ نگاری تکمیلی در تبریز

1400/11/01 - 12:30 - کد خبر: 57664 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از آغاز دوره آموزشی روزنامه نگاری تکمیلی در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، مرتضی شفیعی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان‌شرقی از آغاز دوره آموزشی روزنامه نگاری تکمیلی در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی از 25 دی ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه سال جاری با شرکت جمعی از فعالان رسانه‌ای از سراسر شهرهای استان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این‌که استقبال فعالان رسانه‌ای استان برای حضور در این دوره پس از برگزاری چندین دوره آموزشی مقدماتی قابل پیش بینی بود، خاطرنشان کرد: طی سال‌ های 1399 و 1400 چندین دوره و کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح کیفی رسانه های استان به همت خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار شده است.
شفیعی با بیان این‌که دوره آموزشی تکمیلی با حضور برگزیدگان دوره آموزشی مقدماتی از سراسر استان برگزار می شود، گفت: پس از برگزاری هر دوره؛ آزمونی به صورت حضوری برگزار می شود که برای تمامی دریافت کنندگان نمرات قبولی در دروس ارایه شده؛ گواهی‌نامه پایان دوره صادر می شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که بهره‌مندی از نیروی انسانی باتجربه و دانش‌آموخته رشته ارتباطات و رسانه‌ در حوزه آموزش و برگزاری در بستر فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی؛ دو ویژگی مهم دوره های آموزشی خانه مطبوعات طی دو سال اخیر بوده است، گفت: سرفصل دروس نیز مطابق با نیازهای روز و تحولات مشهود در عرصه رسانه‌های دیجیتال و شبکه های اجتماعی تعریف شده است.
وی با بیان این‌که کمیته آموزش این تشکل رسانه ای نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در دیگر شهرهای استان به صورت حضوری یا مجازی هیچ محدودیتی قائل نیست؛ افزود: در صورت درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان و به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان به شرکت در دوره؛ خانه مطبوعات آماده مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی با سرفصل های جدید است.
انتهای پیام/
آغاز دوره آموزشی روزنامه‌ نگاری تکمیلی در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار