با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز از " نصر "

1400/11/02 - 15:02 - کد خبر: 57652 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، شهرداری تبریز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر اولین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور تقدیر کرد.

به گزارش نصر، رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.

در این لوح سپاس که به امضای "رسول جوانعلی آذر"، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

پاسداشت تلاش برای تحقق اهداف فرهنگی شهر
باور داریم خبرنگاران و نویسندگان، راهیان دیار آگاهی و راویان دانایی و تصویرگران دنیایی نیکوتر هستند و این مهم را با کلمات و گفتاری که گاه پند است و گاه قند است و گاه ملال ، به شیواترین و اثرگذارترین شکل همراه می سازند.
از این رو، انتشار نشریه ارجمند ماهنامه نصر آذربایجان که پشتوانه ای به گری چند ده سال کار رسانه ای با تیمی مجرب و حرفه ای، کوشیده است که فضای رسانه ای این شهر را در کنار سایر همکاران خود زند و بیدار نگاه دارد، را به فال نیک می گیریم و آرزومند زایش مجدد عصر طلایی مطبوعات تبریز خواهیم بود.
امیدواریم با استمرار هکاری و توجه شایسته جنابعالی و مجموعه محترم همکارانشان به مقولات فرهنگی، زمینه های رشد و توسعه پایدار شهر و کشورمان بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/
تقدیر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز از نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار