ابراهیمی تاکید کرد؛

تجربه موفق «نصر» مرهون تحلیل های فراجناحی و روشنگری های منصفانه آن است

1400/10/30 - 15:19 - کد خبر: 57650 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: تجربه موفق نصر در فعالیت خود در سال های اخیر و جلب اعتماد مخاطبان، مرهون تحلیل های فراجناحی و روشنگری های منصفانه آن است که با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای رسانه ای توام بوده است.

به گزارش نصر، ابوالفتح ابراهیمی در آئین رونمایی از اولین شماره ماهنامه نصر آذربایجان و نسخه الکترونیک آن، افزود: به دوستان نصرنیوز تبریک عرض می کنم که با انتشار ماهنامه وزین نصر آذربایجان قدم جدیدی برای توسعه فرهنگی آذربایجان شرقی برداشتند.
 
وی با اشاره به سابقه 14 ساله فعالیت رسانه نصر، ادامه داد: 14 سال فعالیت مستمر و موثر، سابقه بزرگی است که تضمین کننده موفقیت در قدم های جدیدتر است. من فکر می کنم نصر در 14 سال گذشته همه چالش های خود را گذرانیده و به یک تجربه بالنده رسیده است که مولد آثار جدید فرهنگی و رسانه ای است که تاثیر آن در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.
 
ابراهیمی بیان کرد: کار ماهنامه یک کار سنگین است که تجربه و مهارت های خاصی می طلبد و انتشار نخستین شماره ماهنامه نصر آذربایجان نشان می دهد رسانه نصرنیوز و نویسندگان و هیات تحریریه آن از تجربه کار و فعالیت چهارده ساله خود لبریز شده اند و امروز در فکر برداشتن قدم های بزرگتری برای اعتلای فرهنگی و رسانه ای آذربایجان شرقی هستند.
 
وی گفت: تجربه موفق نصر در فعالیت خود در سال های اخیر و جلب اعتماد مخاطبان، مرهون تحلیل های فراجناحی و روشنگری های منصفانه آن است که با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای رسانه ای توام بوده است.
 
این مدیر و فعال صنعتی با قدردانی از تلاش های نصر برای انعکاس واقعیت های موجود در حوزه های مختلف جامعه، افزود: نصرنیوز نشان داده است برای جلب مخاطب و توجه آنها اصول اخلاقی و حرفه ای خود را زیر پا نمی گذارد و این بسیار ارزشمند است.
 
ابراهیمی در پایان گفت: هدایت همگان با بیان واقعیت ها اتفاق می افتد و امیدوارم همه رسانه های استان با مشی عدالت طلبانه، نقد منصفانه و روشنگری آگاهانه در جهت توسعه روزافزون تبریز و آذربایجان قدم بردارند.
 
انتهای پیام/
 
تجربه موفق «نصر» مرهون تحلیل های فراجناحی و روشنگری های منصفانه آن است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار