سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز مطرح کرد:

ایجاد شبکه شهری آب خام برای فضای سبز

1400/11/02 - 15:04 - کد خبر: 57630 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: آینده تبریز برای تامین منابع آبی استفاده از پساب و انتقال آب غرب به شرق تبریز جهت ایجاد شبکه شهری برای آب خام خواهد بود که البته برای این موضوع شبکه ای طراحی شده است.

به گزارش نصر، "اکبر امجدی" در دیدار با مدیر مسئول و جمعی از اعضای تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن اشاره به برنامه های خود در رابطه با فضای سبز و زیباسازی موضوع آب را حیاتی خواند و از برنامه های خود در این راستا توضیح داد.
وی گفت: برابر مصوبه هیئت دولت هشت درصد از فاضلاب شهری بصورت رایگان در اختیار شهرداری قرار می گیرد که قبل از اینجانب، مدیریت قبلی جناب آقای جلالی اقداماتی در این راستا داشته اند که متاسفانه این طرح ناقص مانده است.
 
وی تکمیل کرد: قرار شده است معاونت عمرانی شهرداری مرکز از آب و فاضلاب بحث پساب فاضلاب شهری را پیگیری کند.
وی افزود: این طرح برای سال آینده در بودجه منطقه یک شهرداری کلانشهر تبریز پيش بيني شده است تا بصورت پایلوت مورد استفاده قرار گیرد.
امجدی خاطر نشان کرد: آینده تبریز برای تامین منابع آبی استفاده از پساب و انتقال آب غرب به شرق تبریز جهت ایجاد شبکه شهری برای آب خام خواهد بود که البته برای این موضوع شبکه ای طراحی شده است، آب های مترو و دانشگاه نیز در این شبکه شهری آمده است.
 

وی در پایان گفت: اینجا یکی از سازمان های مهم شهرداری است؛ چیزی که در فضای شهری تعریف می شود در حوزه فعالیت این سازمان بوده و ایجاد نشاط اجتماعی در آن بسیار موثر است.
انتهای پیام/
ایجاد شبکه شهری آب خام برای فضای سبز محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار