رییس هیات بولینگ استان؛

مسابقات لیگ بیلیارد آذربایجان شرقی را راه اندازی کردیم

1400/10/30 - 10:38 - کد خبر: 57621 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ پاکت بیلیارد در سطح استان، گفت: این مسابقات برای اولین بار در تاریخ بیلیارد آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

به گزارش نصر، سید جلال میر محمدی پنجشنبه در گفتگویی ضمن اشاره به برگزاری لیگ بیلیارد آذربایجان شرقی، افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم از سراسر استان در ۲ گروه در حال برگزاری است.
رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در لیگ استانی چهار تیم ایران زمین، شهرام خان، فرشباف و تیم شهرستان اهر در گروه آ  و چهار تیم استار، کاج، هادی فرش و امپراطور در گروه ب باهم به رقابت می پردازند. 
وی ادامه داد: هفته اول این رقابت ها جمعه گذشته به میزبانی باشگاه شهرام خان دنبال شد و قرار بر این است جمعه هر هفته این مسابقات به میزبانی یک باشگاه برگزار شود.
میرمحمدی عنوان داشت: سعی خواهیم کرد مسابقات لیگ بیلیارد را تا قبل از عید به اتمام برسانیم تا برای سال بعد مسابقات اسنوکر را برگزار کنیم.
وی همچنین اظهار کرد: با هماهنگی هایی که با فدراسیون انجام دادیم، قصد میزبانی مسابقات کشوری را داریم که در صورت موافقت با این درخواست، اطلاع رسانی در این خصوص را انجام خواهیم داد.
میرمحمدی با اشاره به میزبانی تبریز در سال ۱۳۹۷ برای مسابقات قهرمانی آسیایی اسنوکر آقایان به مناسبت تبریز ۲۰۱۸  یادآور شد: به رغم موافقت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با حضور و برگزاری مسابقات بانوان در رشته های ورزشیر این فدراسیون، در استان‌ ما مخالفت شدید با  این امر وجود دارد.
وی گفت: تا به حال تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان در این مورد مثمر ثمر نبوده و پیگیری های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی ادامه دارد.
رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی اظهار کرد: حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر به صورت آماتور در سطح استان به رشته بیلیارد، اسنوکر، بولینگ و بولس مشغول هستند و نزدیک به هشتاد مربی نیز فعالیت می کنند.
وی گفت: همچنین در سطح استان ۱۵۰ باشگاه فعال و ۹۰ باشگاه مجوز دار اسنوکر وجود دارد.
وی در خصوص جایگاه رشته بیلیارد استان در سطح کشوری بیان کرد: با تلاش همکاران و ورزشکاران استان توانستیم به رشد ۲۶ پله ای دست بیابیم و به رده ششم سطح کشوری صعود کنیم.
انتهای پیام/
مسابقات لیگ بیلیارد آذربایجان شرقی را راه اندازی کردیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار