عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:

بی توجهی به شورا از طرف شهرداری قابل قبول نیست

1400/10/29 - 10:44 - کد خبر: 57584 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: شهردار تبریز در خبر اعلام رایگان بودن اتوبوس‌های بی آر تی هیچ نامی از شورا به میان نیاورده، در صورتی که این طرح پیشنهاد شورا بود.

شبه گزارش نصر، "علی نوای باغبان" با اشاره به بیانیه اخیر شهردار گفت: اخیرا در بیانیه های آقای شهردار نامی از شورا دیده نمی‌شود در صورتی که اتفاقاتی که از آنها خبر داده می‌شود جزو اختیارات شورای شهر است.
وی افزود: شهردار تبریز در خبر اعلام رایگان بودن اتوبوس‌های بی آر تی هیچ نامی از شورا به میان نیاورده، در صورتی که این طرح پیشنهاد شورا بود.
باغبان گفت: این بی توجهی به شورا از طرف شهرداری که منتخب همین شوراست برای ما قابل قبول نیست.
وی با تاکید بر اینکه رایگان کردن یک روزه اتوبوس‌های بی آر تی جزو اختیارات شهردار نیست گفت: کمترین میزان توجه و احترام به شورا این است که در اخبار و بیانیه‌ها نوشته شود این طرح مصوبه دوفوریتی شورای شهر است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به پیشنهاد شورا مبنی بر حذف هیئت ارزیابی در قیمت گذاری املاک گفت: در روزهای گذشته شهردار این مطلب را بدون نام بردن از شورا ابلاغ می‌کنند که جای تعجب دارد.
باغبان ادامه داد: این نوع برخورد با شورا اهانت به منتخبان شهروندان است، وقتی موضوعی به ضرر مردم باشد می‌گویند مصوبه شوراست در حالی‌که اگر مصوبه ای به نفع مردم باشد می‌گویند کار شهرداری است.
انتهای پیام/
بی توجهی به شورا از طرف شهرداری قابل قبول نیست محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  شهروند تبریزی   2 سالها پیش  

تنها اشکال ما اینست که فقط خودمان را میبینیم و نمی دانیم در تمام جهات از ذیل تا صدر در همه امور دخالت داریم . اگر موفقیتی نا خواسته پیش آمده همه دخیل بوده اند و اگر نا موفقیتی هم که بلعکس ...
پژوهشیار