فصل نقل و انتقالات، آخرین ضربه به پیکر نیمه جان تراکتور

1400/10/29 - 09:35 - کد خبر: 57575 نسخه چاپی

نصر: با اتمام نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و شروع نقل و انتقالات بازهم چشم هواداران تراکتور به خرید بازیکن خیره ماند.

به گزارش نصر، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی چند روز پیش به اتمام رسید که اکثر تیم های لیگ برای تقویت و بازسازی تیم خود قبل از رسیدن به نیم فصل برنامه های خود را برای خرید بازیکنان و تقویت تیم آماده کردند و مشکلات و ضعف تیم های خود را با خرید بازیکنان آماده داخلی و خارجی برطرف خواهند کرد. اما تیم تراکتور از زمانی که به بخش خصوصی واگذار شد، با وجود اینکه بازیکنان قدرتمند و ستاره های زیادی از جمله اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، حاج صفی، مظاهری، تیکدری، استکوس، سوگیتا و ... به این تیم ملحق شدند ولی هیچکدام از آنها پایان خوشی را در تبریز نداشتند و به بدترین شکل ممکن این تیم را ترک کردند و حال حتی پرونده مالی برخی از این بازیکنان همچنان باز است و در این مدت تراکتور خرید های نیم فصل مناسبی نداشته و با وجود مشاهده ضعف در خطوط تیم اکثر اوقات تمایلی به خرید بازیکن جدید ندارند.
سرخ پوشان تبریزی در ابتدای شروع این فصل از رقابت ها با حواشی عجیبی روبه رو شدند و دلال بازی آشکار برخی از بازیکنان و مربیان در این تیم باعث شد تراکتور مثل فصل های اخیر بازهم رقابت در نقل و انتقالات را از دست بدهد و بسته شدن پنجره های این تیم هم ضربه آخر را وارد کرد و تراکتوری ها با کوله باری از مشکلات و بازیکنان آماتور و بی تجربه وارد مسابقات لیگ برتر شدند و در نهایت نتیجه آن چیزی که از قبل پیش بینی کرده بودند، شد و نهایتا تراکتوری ها با قبول ۸ شکست و ۴ تساوی و تنها ۳ برد با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند و اگر نیم فصل دوم را به همین شیوه طی کنند، قطعا یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک خواهند بود.
با این حال با شروع نقل و انتقالات بین فصل شایعاتی مطرح شده است که می تواند با واقعیت پیدا کردن، آخرین نفس های تراکتور را هم بگیرد؛ شایعاتی پیرامون جدا شدن معدود مهره های این تیم از جمله محمدرضا اخباری که چند روزیست اخبار ضد و نقیضی از خروج این دروازبان محبوب از جمع سرخپوشان مطرح شده است که امکان آن هم با این شرایط زیاد خواهد بود. همچنین خروج تنها بازیکنان تاثیر گذار این تیم و عدم تمایل به خرید بازیکن جدید آخرین ضربه مدیریت و مالک باشگاه تراکتور بر پیکر نیمه جان تیمی خواهد بود که هوادارانش عاشقانه طرفدار این تیم بودند و با این تیم خاطرات خوب و بدی را تجربه کردند.
با این حال باید دید تیم تراکتور که احتمال دارد روند انتقال مالکیتش روند طولانی مدتی را طی کند، چه کسی قرار است در این مدت فکری به حال این تیم فلک زده کند و مانع سقوط تیم در پایان فصل شود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
فصل نقل و انتقالات، آخرین ضربه به پیکر نیمه جان تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار