خبر/

کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی در ۹ ماهه نخست سالجاری

1400/10/28 - 13:18 - کد خبر: 57541 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط این نهاد در ۹ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش نصر، غلامعلی ملامهدی، روز سه‌شنبه، ۲۸ دی‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ایجاد ۱۰ هزار و ۵۲۷ فرصت شغلی در ۹ ماهه نخست سالجاری توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: معاونت اشتغال این استان با ارائه طرح های متعدد توانست در مدت مذکور سال‌ ۱۴۰۰ سرآمد ایجاد اشتغال بین ادارات کل کمیته امداد سایر استان ها شود.
وی افزود: کمیته امداد استان در سال‌های اخیر همواره به‌عنوان دستگاه برتر استان در ایجاد اشتغال انتخاب شده است و در سفر اخیر به تهران نیز ریاست کمیته امداد کشور از عملکرد درخشان استان در حوزه اشتغالزایی قدردانی کرد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: علاوه بر ایجاد ۱۰ هزار و ۵۲۷ نفر فرصت شغلی در ۹ ماهه سالجاری، ۱۹۳۲ مددجوی تحت حمایت در سطح استان نیز از طریق کاریابی صاحب شغل شده‌اند لذا در مجموع برای ۱۲ هزار و ۴۵۹ نفر شغل ایجاد شده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) استان، ملامهدی تاکید کرد: اشتغالزایی و خودکفا کردن مددجویان تحت حمایت، از سیاست‌های اصلی کمیته امداد در مبارزه با فقر محسوب می‌شود.
انتهای پیام/
کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی در ۹ ماهه نخست سالجاری خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار