رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز:

یک قدم برای حال خوب/ نشاط همچو اکسیژن نیاز جامعه است

1400/10/27 - 23:08 - کد خبر: 57515 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز از آغاز پویش همگانی یک قدم برای حال خوب" خبر داد.

به گزارش نصر، رسول جوانعلی آذر در نشست خبری رونمایی از فراخوان طراحی نشانه "پویش همگانی یک قدم برای حال خوب" گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز به ویژه بعد از شروع کرونا، افزایش نشاط اجتماعی و خنده است، به اینومنظوری پویشی را با شعار "بیایید همه بگوییم سیییب" آغاز کردیم.
وی با بیان اینکه دغدغه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز این بود که در سال ۱۴۰۱ در فهرستی از وظایف خود را در راستای کمک به شهروندان و توسعه فرهنگ شهر آماده کند و به صورت ویژه و فراگیر به آن بپردازد، افزود: از این پس برای هر سال یک نیاز اساسی را مطرح و توجه سازمانی را برای ارائه راه حل جلب خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه از اواخر اسفند سال جاری تا پایان اسفند سال ۱۴۰۱، این سازمان در حوزه نشاط اجتماعی و تولید شادی فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: در  "پویش همگانی یک قدم برای حال خوب"، جشنواره های متعددی برگزار خواهد شد و از همه دعوت می کنیم پای کار بیایند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز اضافه کرد: این شعار استعداد تبدیل شدن به یک برند جهانی را دارد، "سیب" نشان سلامت و میوه بهشتی و هم نشانی برای لبخند در عکس ها است.
وی افزود: هدف این پویش لزوما فقط خنده نیست بلکه هر کاری است که به حال خوب دعوت کند، هر کس در هر زمینه ای می تواند سیب کار باشد.


 
وی با اشاره به اینکه از هنرمندان نیز دعوت می شود  در فراخوانی با عنوان "ما چه کار میتوانیم" شرکت کنند، گفت: مراجعه کنندگان ایده های خود را بگویند تا در برگزاری جشنواره های مختلف مشارک داشته باشیم.
جوانعلی آذر ادامه داد: بودجه ای معادل ۱۷ میلیارد از طرف شهرداری برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مشخص شده است، که برای اجرای برنامه ها از این بودجه استفاده خواهیم کرد.
وی در انتها خاطرنشان کرد:تلاش ما در این پویش اینست که فرد فرد شهروندانمان یک قدم برای حال خوب بردارند، چرا که نشاط همچون اکسیژن برای این جامعه نیاز است.
انتهای پیام/
یک قدم برای حال خوب/ نشاط همچو اکسیژن نیاز جامعه است گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار