//اطلاع رسانی//

برگزاری همایش درسی ۵ ساعته "زیست‌شناسی" در تبریز

1400/10/27 - 16:33 - کد خبر: 57501 نسخه چاپی

نصر: آموزشگاه پژوهش و مدرسه آنلاین اپکس همایشی درسی با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز رشته تجربی برگزار کرد.

به گزارش نصر، همایش درسی ۵ ساعته دکتر "خادم نژاد" دبیر زیست شناسی پایه های تجربی، به همت  آموزشگاه پژوهش و مدرسه آنلاین اپکس به صورت حضوری در تالار وحدت دانشگاه سراسری تبریز برگزار شد.


 
آموزشگاه پژوهش و مدرسه آنلاین اپکس، مجموعه ای متشکل از دبیران رتبه ساز است که هرساله چندین نفر از دانش آموخته های این مجموعه رتبه برتر کنکور سراسری را  به خود اختصاص می دهند.


 
دکتر "خادم نژاد" دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدرس دانش آموزان رشته تجربی در مدرسه آنلاین اپکس، در این همایش درسی به بررسی سوالات شبیه سازی کنکور پرداخت و با طرح سوالات اختصاصی و ویژه، دانش آموزان را به چالش کشید.




 
وی در ابتدای همایش، خطاب به دانش آموزان گفت: امروز افتخار می کنیم که در فضایی حضور داریم  و در صندلی هایی نشسته اید که روزی پزشکان و مهندسان و افراد موفق فارغ التحصیل شده از دانشگاه تبریز بوده اند.




 
شایان ذکر است، همایش درسی علوم تجربی برای ارتقاء مهارت های تفکر دانش آموزان رشته تجربی در طول تحصیل و آمادگی برای کنکور برگزار می شود و دکتر "خادم نژاد" در این راستا همایش های متعددی در سزاسز کشور از جمله مشهد، شیراز و... برپا کرده است.
انتهای پیام/
برگزاری همایش درسی ۵ ساعته گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار