افتخارآفرینی کارگردان تبریزی در ایتالیا

1400/10/25 - 19:17 - کد خبر: 57393 نسخه چاپی

نصر: جایزه “بهترین کارگردان ایرانی “در جشنواره CINEMAGIA Movie Awards 2021 ایتالیا به فیلم‌ "اشتها" به کارگردانی " پریا شجاعیان‌‌ " رسید.

به گزارش نصر، متن رئیس جشنواره بدین قرار است که بسیار مایه خشنودی ست:

خوشحالیم که رسماً به اطلاع شما برسانیم که اثر شما برنده جایزه " تماشاگران برای کارگردانان ایرانی" در CINEMAGIA Movie Awards 2021 شده است.
با تشکر از شما که کار خود را به ما سپردید و موفقیت جدید شما را تبریک می گوییم!
در واقع، قصد ما یافتن استعدادهای واقعی معاصر سینمای مستقل در سراسر جهان بود تا تلاش کنیم به آنها اهمیت لازم را بدهیم تا قدم به قدم به چهره های مشهور آینده تبدیل شوند.
بنابراین شما حق دارید از جایزه ما به عنوان یک نشانه کوچک از سرنوشت استقبال کنید و همه ما امیدواریم که این جایزه برای شما در ادامه کار شما شانس بیاورد!
در واقع می توانید در اینجا من را سخنگوی یک تیم کاری واقعی در نظر بگیرید که شامل تهیه کننده کلودیو بوچی و رئیس اینسا گورده از CINEMAGIA ONLINE، رئیس هیئت داوران جوایز سینمایی CINEMAGIA 2021 اوگو دی تولیو، هیدرون شلیف و ویتوریو هیئت داوران است. سودانو و فدریکا بیانچینی، تهیه‌کننده خلاق روبرتو بسی و مدیر پروژه کاترینا ماریا گریلو، به اتفاق آرا و متفق القول هستند که عمیق‌ترین احترام و قدردانی خود را برای شما به خاطر مشارکت با کار ارزشمندتان در رشد جشنواره عزیزمان نشان می‌دهند.
ضمیمه گواهی رسمی و جایزه شایسته خود را که در CINEMAGIA Movie Awards 2021 دریافت کرده اید، خواهید دید که می توانید از آن برای تبلیغ پیروزی خود استفاده کنید.
همچنین اگر فرصت و وقت داشتید گواهی پیوست را چاپ کنید، عکسی بگیرید و برای ما بفرستید در حالی که با افتخار آن را به نمایش می گذارید (ث که ما می توانیم آن را از طریق کانال های اجتماعی خود پخش کنیم.
همچنین امیدواریم به زودی دوباره شما را ببینیم و بتوانیم در نسخه بعدی میزبان کارهای جدید و هیجان انگیز شما باشیم.
انتهای پیام/
افتخارآفرینی کارگردان تبریزی در ایتالیا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار