مدیرعامل شرکت بهره برداری پیست اسکی سهند؛

پیست اسکی سهند تا ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد

1400/10/25 - 10:45 - کد خبر: 57350 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت بهره برداری پیست اسکی سهند گفت: تنها مشکل اصلی ما کمبود بارش برف است و برفی که باید به اندازه استاندارد روی پیست وجود داشته باشد، فعلا نباریده است و با بارش برف تا ۱۰ روز دیگر میزبان اسکی بازان خواهیم بود.

به گزارش نصر، محمدحسین فوطه بافان، مدیرعامل شرکت بهره برداری پیست اسکی سهند در گفتگو با نصر در آستانه بازگشایی پیست اسکی سهند اشاره به تکمیل پروژه این پیست گفت: خوشبختانه در این مدت محدود توانستیم اکثر بخش های این پیست را تکمیل کنیم و تنها برفکوب این مجموعه یک قطعه خارجی کم دارد که بدلیل مشکل گمرکی تکمیل آن به تاخیر افتاده و این مسئله نیز تا هفته آینده حل خواهد شد و پیست آماده استفاده خواهد شد. تنها مشکل اصلی ما کمبود بارش برف است و برفی که باید به اندازه استاندارد روی پیست وجود داشته باشد، فعلا نباریده و همین موضوع می تواند برای اسکی بازان مشکل ساز شود.
وی در ادامه افزود: دلیل عدم افتتاح این مجموعه کمبود بارش برف است و به محض بارش این پیست قابل استفاده خواهد بود. همانطور که بازگشایی مجدد پیست پیام منجر به آسیب دیدن اسکی بازان شده بود، ما نمی خواهیم این اتفاقات در پیست سهند تکرار شود و اگر تا ۱۰ روز آینده برف روی پیست ببارد قطعا میزبان اسکی بازان و علاقه مندان به این ورزش خواهیم بود.
فوطه بافان همچنین در خصوص میزان علاقه مندی مردم به ورزش اسکی خاطر نشان کرد: تا امروز که هنوز این پیست افتتاح نشده است، هفته پیش نزدیک ۶۰۰ ماشین در این منطقه حضور یافته بودند و به تفریح مشغول بودند و در این مدت شرایط و زمان بازگشایی پیست را از ما پیگیر بودند. پیست سهند هم یک پیست بین المللی است که بین اسکی بازان استان جایگاه ویژه ای دارد و منتظر اسکی در این پیست هستند که به همین منظور تلاش می کنیم تا به زودی پیست را در اختیار علاقه مندان به این ورزش قرار دهیم.
وی همچنین در مورد هزینه استفاده از پیست گفت: هزینه ای که برای مردم عادی در نظر گرفته شده تنها هزینه پارکینگ است و اسکی بازان هم با توجه به استفاده از تله اسکی و سایر امکانات پیست هزینه های جدا در نظر گرفته شده که بر اساس تعرفه اعلامی از سوی اداره کل ورزش و جوانان دریافت خواهد شد و بر اساس مصوبه فدراسیون عمل خواهیم کرد که هنوز اعلام نشده است.
فوطه بافان در پایان با بیان اینکه تنها بر اساس احساس وظیفه این مجموعه را قبول کرده است گفت: با توجه به شرایط مالی و عدم حمایت اکثر ارگان ها ما در این مجموعه ریالی برای کارهایی که انجام می دهیم، دریافت نمی کنیم و تنها هدف ما از این کار تربیت اسکی بازان است و به دنبال این هستیم که اگر کسانی که نمی توانند هزینه اسکی را تامین کنند ولی استعداد این ورزش را داشته باشند، به این ورزش بیاوریم و استعداد آن ها را کشف کنیم و افتخار ما این است که افرادی که وضعیت مالی خوبی ندارند را شناسایی و استعداد یابی کنیم. ای کاش امکانش بود تا همه مردم می توانستند با کمترین هزینه از امکانات استفاده کنند و بخاطر مشکلات مالی از علایق خود دست نکشند که ماهم در زمینه خود تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشکلات مالی مانع حضور علاقه مندان و ورزشکاران نشود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
پیست اسکی سهند تا ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار