رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد:

تقبل هزینه های درمانی آتش نشان فداکار / شهرداری تبریز هزینه های " صالح امانی" را پرداخت می کند

1400/10/25 - 09:37 - کد خبر: 57337 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار فیلمی از آخرین وضعیت " صالح امانی " آتش نشان فداکار تبریزی که 8 ماه است در بیمارستان بستری است و اظهارات دردناک پدر و خواهر این آتش نشان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تقبل تمام هزینه های بیمارستانی وی از سوی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حجت السلام رسول برگی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: بیستم آذر ماه امسال طبق لایحه شهرداری، به دلیل اینکه این آتش نشان فداکار دچار ضایعه مغزی شده بودند تمام هزینه های بیمارستان بین المللی به مبلغ بالغ بر پتج میلیارد و 972 میلیون ریال با قید دو فوریت در صحن شورا طرح و رای آورد و به فرمانداری ابلاغ شد که فرمانداری بدون دلیل رد کرد.  
وی ادامه داد: " صالح امانی " از نیروهای رسمی وزارتی آتش نشانی است که متأسفانه در حادثه کوی فردوس تبریز دچار حادثه شده بود.
رییس شورای شهر تبریز ادامه داد: قبلا یک بار مبلغ 600 میلیون ریال با تصویب شورا در دوره قبل از طرف شهرداری به این بزرگوار کمک شده بود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از آن به هیات حل اختلاف رفت که هیأت حل اختلاف با کمک پرداخت تمام هزینه‌های بیمارستانی موافقت و در دوازدهم دی ماه امسال به شهرداری تبریز جهت اقدام ابلاغ شده است.
انتهای پیام/
تقبل هزینه های درمانی آتش نشان فداکار / شهرداری تبریز هزینه های نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار