گزارش/

مصاف تراکتوری ها با سرمربی سابق

1400/10/23 - 11:29 - کد خبر: 57298 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ امروز در تبریز مقابل تیم نساجی مازندران قرار خواهد گرفت.

به گزارش نصر، هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از امروز برگزار می شود که ۸ دیدار برگزار خواهد شد و شاگردان ساکت الهامی در تبریز مهمان تراکتور خواهد بود.
شاگردان سولدو که هم اکنون تیم سیزدهم جدول هستند و اختلاف چندانی با قعر جدول ندارند که باخت در این بازی می تواند آخرین فرصت برای این مربی باشد.
در مقابل شاگردان ساکت الهامی با ۱۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و وضعیت خوبی نسبت به تیم میزبان دارند اما نساجی نیز چند هفته ای است با وجود اینکه خوب بازی نکرده، امتیازات خوبی کسب کرده است؛ برعکس تراکتور که در این مدت باوجود ارائه بازی خوب در هفته های اخیر امتیازات حساسی را از دست داده و روز به روز به قعر جدول نزدیکتر می شوند که این اتفاق برای هواداران و تیم تراکتور خوشایند نخواهد بود.
با این حال این بازی می تواند دیدار غیر قابل پیش بینی برای هردو تیم باشد و دو تیم برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهند آمد بخصوص شاگردان سولدو که دیگر چیزی برای از دست دادن  نخواهد داشت و برای خروج از بحران خواهد جنگید لذا باید دید کدام یک از مربیان پیروز این دیدار خواهد بود یا به تقسیم امتیازات رضایت خواهند داد.
البته نباید از عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتور  چشم پوشی کرد که با وجود شرایط وخیم تکلیف باشگاه، از این فرصت استفاده کردند و بدون هیچ استرسی بازی به بازی افت عملکردند دارند که این موضوع ضربه محکمی را به تیم وارد خواهد کرد با این وجود باید دید تراکتور بازهم امتیاز از دست خواهد داد و یا برای پیروزی به میدان خواهد آمد.
گفتنی است این دیدار از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز با قضاوت محمدرضا اکبریان بین تراکتور و نساجی برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
مصاف تراکتوری ها با سرمربی سابق نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار