قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور:

هنر ما در کمیته امداد، فراهم کردن زیرساخت های انفاق است/غیرت دینی آذربایجان مثال زدنی‌ست

1400/10/22 - 18:12 - کد خبر: 57276 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور با حضور در آیین تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: هنر ما در کمیته امداد این است که به عنوان خادمان مردم امکانات و زیرساخت‌هایی فراهم بیاوریم که کار انفاق به بهترین شکل در خدمت نیازمندان قرار بگیرد .

به گزارش نصر، مصطفی خاکسار در این مراسم که صبح امروز ۲۲ دی ۱۴۰۰ برگزار شد، با اشاره به اینکه آنچه که یاد و خاطره شهدای انقلاب را زنده می کند، دینی است که به گردن داریم، گفت: در ذهن و اندیشه ما، امداد دینی بزرگی است که به دوش داریم و همه موظف به خدمت گذاری هستیم و باید وظیفه شناسی کنیم.
وی افزود: کاری که امروز همه مسئولین به عنوان تکلیف دینی در خدمت به مردم انجام می دهد، در راستای حفظ این ارزش ها است، که هر چه داریم بخاطر این نعمت است و با تمام وجود سعی کنیم از رنگ این ارزش ها کاسته نشود‌‌.
وی ادامه داد: کمیته امداد وظیفه خودش را در زمینه سازی تحقق حکم الهی که توجه به انفاق و خیر در جامعه است به خوبی انجام داده است‌.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کشور با بیان اینکه در فرمان هایی که از مقام معظم رهبری به این نهاد شد آمده است که حکم الهی باید زنده بماند و در جامعه ای که دارای غیرت دینی است، نمی‌تواند مسئولی در جایگاهی باشد ولی در خدمات رسانی به مردم کوتاهی کند.
وی با اشاره پیشینه طولانی شهر تبریز در امر خیر، گفت: این امر نشان از غیرت بالای دینی در این شهر و آذربایجان شرقی دارد.
وی افزود: هنر ما در کمیته امداد این است که به عنوان خادمان مردم امکانات و زیرساخت‌هایی فراهم بیاوریم که کار انفاق به بهترین شکل در خدمت نیازمندان قرار بگیرد.
خاکسار ادامه داد: مراکز نیکوکاری یک تعریف جدید از امداد است، در حقیقت در امر به سلامت و حرکت سالم جامعه کمک می کنند.
وی اضافه کرد: برای تحقق این خدمت همه باید در کنار هم قرار گیریم و دست به دست هم با به کار گیری تمام امکانات خدمت کنیم.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کشور در انتها خاطرنشان کرد: تا امروز رمز موفقیت همه عزیزان همکاری و هم افزایی بخش های مختلف بوده است و ادامه این مسیر نیز در گرو همین آرمان هاست.
انتهای پیام/
هنر ما در کمیته امداد، فراهم کردن زیرساخت های انفاق است/غیرت دینی آذربایجان مثال زدنی‌ست گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار