خبر/

مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی معرفی شد

1400/10/22 - 14:16 - کد خبر: 57271 نسخه چاپی

نصر: طی آیینی، «غلامعلی ملامهدی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از زحمات «محمد کلامی» مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد استان نیز تقدیر شد.

به گزارش نصر، مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد آذربایجان‌شرقی در این مراسم با بیان این‌که خدا را شاکرم که بخشی از عمر خود را در خدمت به محرومان به کار گرفتم، اظهار کرد: از اعتماد بزرگانی که اسباب این توفیق را برایم محیا کردند، بسیار قدردانی می‌کنم، منت دار خیران و نیکوکاران وخیریه‌های استان در کمک و امداد به مستضعفان، ایتام و محرومان استان هستیم.
محمد کلامی با قدردانی از همکاری رسانه‌های استان، گفت: از همکاری و تلاش رسانه‌ها که قدردانیم که در این مدت صدای بی‌صداترین‌ طبقات بودند.
وی با بیان این‌که امداد جایی برای عشق بازی، معبد، عبادت و سجاده‌ی ذکر است، گفت: همه ما باید شاکر، بودن در این عبادتگاه را داشته باشیم، تمام تلاش خود را در این مدت کردیم، بین خود و خدایم روسفید هستم چرا که لحظه‌ای از خدمت به امداد نکاستم و سعی کردم تمام آورده‌ام از بعد فکری و جسمی را صرف امداد کنم اگر حرف و سخنی باعث رنجش کسی شده است طلب حلالیت دارم، امیدوارم امداد همچنان در سایه‌ی مسئولان و بزرگان به مسیر درخشان خود ادامه دهد.
مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: وظیفه‌ی خود می‌دانم از خیرین استان قدردانی کنم که همواره جلوتر از امداد در راستای کمک به مستضعفان حرکت می‌کنند.
غلامعلی ملامهدی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی کمیته امداد، ادامه داد: توانمندسازی مددجویان در عرصه‌های اشتغال، فرهنگی و عمرانی جزو سیاست اصلی کمیته امداد است این مسیر را با قوت ادامه می دهیم.
وی خدمت بی منت به مددجویان را از دیگر وظیفه‌ی اصلی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: از اعتماد و همراهی تمامی مراکز نیکوکاری و همه قدردانی می‌کنم که تاکنون بخش اعظمی از برنامه را با همراهی آنها انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: از تلاش‌های دکتر کلامی نیز قدردانی می کنیم که به عنوان امدادگر در این پنج سال کارهای چشمگیری انجام دادند.
انتهای پیام/
مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی معرفی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار