رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

دستگیری باند سارقان لاستیک خودرو در تبریز با ۵۵ فقره سرقت

1400/10/21 - 17:25 - کد خبر: 57206 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند چهار نفره که در روزهای اخیر اقدام به سرقت لاستیک های خودرو کرده بودند، خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ محمودی قبل از ظهر امروز (سه شنبه) در محوطه آگاهی استان با اعلام خبر فوق افزود: اعضای باند سارقین دستگیر شده همان افرادی هستند که در هفته های اخیر شبانه در معابر کلانشهر تبریز لاستیک و رینگ خودروها را سرقت می کردند که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تعداد ۵۳ فقره سرقت قطعات خودرو از این سارقین کشف که ارزش ریالی اموال مسروقه، چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود؛ که به محض شناسایی اموال توسط مالباختگان، تحویل مالباختگان خواهد شد.
 

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان سخنان خود ضمن توصیه به مردم برای مشارکت در تامین امنیت با خود مراقبتی اظهار داشت: در خواست و توصیه پلیس به شهروندان جهت مشارکت در تامین امنیت این است که حتما به توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه نمایند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

این گزارش می افزاید، متوسط سن این سارقان ۲۴ سال است که یک نفر از آنان دارای سابقه سرقت و سه نفر از سارقان بدون سابقه بودند.
انتهای پیام/
دستگیری باند سارقان لاستیک خودرو در تبریز با ۵۵ فقره سرقت فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار