با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان منصوب شد

1400/10/20 - 17:30 - کد خبر: 57158 نسخه چاپی

نصر: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی محمدرضا یافتیان را به‌ عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش نصر، در حکم علی سلاجقه آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان» منصوب می‌شوید. 
وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.
سلاجقه تصریح کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
یافتیان تحصیلات خود را در مقطع دکتری در گرایش شیمی فیزیک و تجزیه اخذ در فرانسه انجام داده است و پس از بازگشت به زنجان در سال ۱۳۸۲ به مرتبه علمی دانشیاری و در سال ۱۳۸۶ به مرتبه علمی استادی ارتقا یافته است.
در سال ۱۳۹۵ به مدت یک سال فرصت مطالعاتی را در دانشگاه ملبورن استرالیا در آزمایشگاه شیمی تجزیه محیط زیستی سپری و تاکنون در ۱۵۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده است.
راهنمایی بیش از ۱۲۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۰ دانشجوی دکتری را بر عهده داشته و در حوزه مدیریت اجرایی نیز به عنوان مدیر گروه شیمی، رئیس دانشکده علوم، مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر امور پژوهشی دانشگاه، معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه، شورای دانشگاه، هیات ممیزه و کمیسیون تخصصی هیات امنا دانشگاه فعالیت فعالیت کرده است.
حکم انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان روز دوشنبه توسط نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به وی ابلاغ شد. 
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی رضا زمانی را به‌ عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان منصوب کرد.
در حکم علی سلاجقه آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان" منصوب می شوید. 
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.
توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان¬های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
رضا زمانی دانشجوی دکتری تنوع زیستی و مدرس دانشگاه پیام نور است و سابقه ریاست ادارات شهرستانهای فومن، شفت ،آستانه اشرفیه وعضو کمیته پسماند استان گیلان  را در کارنامه کاری خود دارد.                              
حکم انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان توسط مهران برادران نصیری مشاور رئیس و سرپرست دفتر ریاست و امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست به وی ابلاغ شد.
انتهای پیام/
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان منصوب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار