معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری جایگاه‌های سوخت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

1400/10/20 - 11:31 - کد خبر: 57132 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری جایگاه‌های سوخت محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش نصر، علیرضا بایرام زاده در دیدار با رئیس و اعضای انجمن جایگاه‌داران سوخت و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان با اشاره به اینکه ساماندهی و تامین زیرساخت‌های لازم در جایگاه‌های سوخت محورهای مواصلاتی استان از اهداف مهم تشکیل این جلسه است، اظهار کرد: در راستای مرتفع سازی مشکلات و مسائل موجود در ارائه‌ی خدمات به گردشگران داخلی و خارجی در جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان، برنامه‌ها و اقدامات لازم با همکاری انجمن جایگاه‌داران سوخت استان در دستورکار قرار گرفت.
وی ادامه داد: مقرر شد تا با همکاری این انجمن برخی از مشکلات جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی محورهای مواصلاتی استان تا نوروز ۱۴۰۱ در راستای ارائه‌ی خدمات مطلوب به گردشگران حل شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌ شرقی، بایرام زاده افزود: در راستای ساماندهی زیرساخت‌های موجود در جایگاه‌های سوخت نیز مقرر شد تا با همکاری این اداره‌کل، انجمن جایگاه‌داران سوخت و ستاد اقامه نماز، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها ساماندهی شوند.
انتهای پیام/
ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری جایگاه‌های سوخت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار