خبر/

جزئیات درگیری در شورای شهر سردرود

1400/10/20 - 19:12 - کد خبر: 57123 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر سردرود ضرب و شتم و هرگونه بی احترامی را در جلسه دیروز کلا تکذیب کرده و گفت چنین اتفاقی در جلسه شورا نیفتاده است.

به گزارش نصر، یکی از کارکنان شورای شهر سردرود که نخواست نامش فاش شود در گفتگویی با نصر از درگیری در شورای این شهر خبر داد.
وی گفت: عصر دیروز یکشنبه 19 دی در جلسه شورای شهر سردرود، یکی از اعضای شورا بعد از فحاشی به شهردار او را مورد ضرب و شتم قرار داده و در حضور سایر کارکنان سیلی محکمی به صورت وی زد.
وی در ادامه گفت: کسانی که بعنوان مقام مسئول در جایگاه بالاتری قرار دارند خودشان بهتر می‌توانستند این اتفاقات را پیش بینی کنند.
او اضافه کرد: قرار است امروز دوشنبه شهردار سردرود جهت تشکیل پرونده و توضیحات لازم به فرمانداری برود.
وی درباره علت درگیری یکی از اعضای شورا با شهردار گفت: سفارش آن عضو شورا و دخالت در امورات اجرایی و انتصابات علت اصلی این درگیری بوده است.
"بهروز مهدوی" فرماندار شهرستان تبریز در واکنش به این موضوع گفت: موضوع در دست بررسی است، چنانچه صحت داشته باشد فرایند قانونی طی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
"یونس آدی بیگ" رییس شورای شهر سردرود در گفتگو با خبرنگار نصر، ضرب و شتم و هرگونه بی احترامی را در جلسه دیروز کلا تکذیب کرده و گفت چنین اتفاقی در جلسه شورا نیفتاده است.
لازم به ذکر است، متاسفانه شهردار شهر سردرود به تماس خبرنگار نصر جواب نداد.
انتهای پیام/
جزئیات درگیری در شورای شهر سردرود محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار