معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد:

جریمه ۲.۳ میلیارد ریالی واحد توزیعی روغن موتور در تبریز

1400/10/20 - 09:25 - کد خبر: 57114 نسخه چاپی

نصر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از جریمه ۲.۳ میلیارد ریالی واحد توزیعی روغن موتور در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، یوسف پایدار در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به احراز تخلف یک واحد عمده فروشی در تبریز در خصوص عرضه‌ی خارج از شبکه ۵۳۶ گالن روغن موتور اظهار کرد: با تشکیل پرونده‌ب تخلفاتی و رسیدگی توسط مراجع ذی‌صلاح، جریمه‌ای به ارزش تقریبی ۲.۳ میلیارد ریال برای این واحد صادر شد.
وی با تاکید بر برنامه محوری در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان افزود: گزارشات مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد: در همین راستا و با توجه به گزارش‌های مردمی دریافتی برای یک واحد تولیدی صنفی به دلیل گرانفروشی بیش از هفت تن نان تافتون، پرونده‌ب تخلفاتی به ارزش تقریبی ۲۱۷ میلیون ریال تشکیل شد.
وی با بیان اینکه اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت تداوم خواهد داشت، گفت؛ برنامه‌های محوری حوزه‌ی نظارت و بازرسی با استفاده از توان و ظرفیت کلیه‌ی دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پایدار در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و صدور فاکتور از طریق سامانه‌ی سازمان صمت استان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری شکایات و گزارش‌های خود را منعکس کنند.
انتهای پیام/
جریمه ۲.۳ میلیارد ریالی واحد توزیعی روغن موتور در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار