با امکان جذب سرمایه گذار برای طرح های برتر؛

فراخوان رویداد استارت آپی شهر هوشمند در ارومیه

1400/10/20 - 18:12 - کد خبر: 57102 نسخه چاپی

نصر: رویداد استارتاپی شهر هوشمند با برند CINNOTECH در ارومیه با همکاری سازمان فاوای شهردای ارومیه و شتابدهنده آرکاپ در تاریخ 22 دی ماه 1400، در محل فرهنگسرای شهرداری ارومیه برگزاری می شود.

به گزارش نصر، یکی از مهمترین  اهداف این رویداد استارت آپی، توسعه کارآفرینی و نوآوری در منطقه و توسعه شهر هوشمند است، در همین راستا از طرح ها و ایده های برتر با ورود به فرایند شتابدهی و سرمایه گذاری شتابدهنده آرکاپ برای تجاری سازی ایده های برتر حمایت خواهد شد.

این رویداد با محوریت شهر هوشمند در شش حوزه "شهروند هوشمند"، "اقتصاد هوشمند"، "جابجایی هوشمند"، "زندگی هوشمند و مدیریت پسماند و محیط‌زیست هوشمند"،  "شهرداری الکترونیک" و "حکمروایی هوشمند" پیش‌بینی‌شده است.

این گزارش حاکی است، اسدپور، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه هدف از رویداد را جذب طرح‌ها و ایده‌های مختلف جهت دستیابی به راه‌حلی برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه‌های مختلف شهرداری ارومیه دانست.

 

وی با بیان اینکه داوری آثار بعد از جذب طرح‌ها آغاز می‌شود، گفت: تیم داوری از بین طرح‌ها، در هر محور طرح‌های برتر را انتخاب می‌کند و با توجه به مشارکت شتاب‌دهنده آرکاپ در این رویداد امکان جذب سرمایه‌گذار برای طرح برتر نیز وجود دارد.

وی در خصوص هدف و نحوه برگزاری آن افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با همکاری شتاب‌دهنده آرکاپ و با حمایت پارک علم و فناوری، مراکز رشد، دانشگاه ها و سازمان های دولتی و خصوصی آذربایجان غربی، با هدف ارتقای اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری استان، استفاده از پتانسیل نیروهای بومی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان و نیز با توجه به اینکه شهر ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند در بین شهرهای کشور انتخاب شده است، برای اولین بار رویداد با محوریت شهر هوشمند با نام «‌‌اولین رویداد استارتاپی شهر ‌هوشمند با برند ‌CINNOTECH‌» را برنامه‌ریزی کرده است.

اسدپور گفت: با توجه به همکاری شتاب‌دهنده آرکاپ در این رویداد، تیم‌های منتخب وارد فرآیند شتاب دهی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی خواهند شد.

شهرداری ارومیه از علاقه‌مندان خواست جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت این سازمان به آدرس fava.urmia.ir و یا سایت شتاب‌دهنده آرکاپ arc-up.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
فراخوان رویداد استارت آپی شهر هوشمند در ارومیه گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار