گزارش نصر از آغاز اولین دوره مسابقات فوتسال شاغلان بیمارستان های استان/

آغاز اولین لیگ فوتسال کادر درمان در تبریز

1400/10/19 - 15:52 - کد خبر: 57099 نسخه چاپی

نصر: امروزه آنچه بیش از همه اهمیت دارد، سلامت نیروی انسانی است تا با انگیزه و خشنود در محیط کاری خود حاضر شوند.

به گزارش نصر، این روز ها که افسردگی، اضطراب، فشار کاری و استرس، خلاصه وضعیت کادر درمان در روزهای پرالتهاب کرونایی است، در راستای ضرورت و اهمیت وضعیت روحی و جسمی کادر درمان، پرداخت به ورزش و فعالیت های جسمانی در کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش احساس می شود.
 

لذا سازمان نظام پزشکی تبریز در حرکتی متمایز از وظایف سازمانی خود، خستگی و سلامت جسمی و روحی کادر پزشکی را نادیده نگرفته و اقدام جالبی در خصوص برگزاری اولین دوره لیگ فوتسال مردان قدم برداشته است.
 

"آرش جابری"، رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر، با بیان اینکه تبریز شهر اولین ها است و تمام رویدادهای مثبت اغلب در این شهر برگزار می شود، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح مسابقات لیگ فوتسال مردان عضو کادر درمان و پزشکی شهر تبریز هستیم که به همت سازمان نظام پزشکی تبریز بین 25 بیمارستان از سطح آذربایجان شرقی اولین بار در کشور اتفاق می افتد. بنده به عنوان متولی فوتسال کشور مسابقات را در سطح کشور رصد می کنیم و از مسئولین امر تشکر و قدردانی می کنم که به نقش ورزش در بهبودی روحیه کادر پزشکی خود اهمئت قائل هستند.
وی با گرامی داشت یاد شهیدان مدافعین سلامت، اظهار کرد: بازیکنان خوبی که استعداد منحصر به فردی در زمینه فوتسال داشته باشند، با مساعدت هیات فوتسال استان شناسایی خواهند شد.
جابری ادامه داد: بنده قول می دهم سهمیه ای برای قهرمان یا منتخبی از این تیم ها را برای حضور در لیگ دسته سوم فوتسال کشور در نظر گرفته ایم تا برقراری دوام و قوام مسابقات ماحصل این تورنمنت باشد.
وی گفت: فوتسال در کشور در بخش آقایان و بانوان فعال است. در کشور فوتسال بانوان در 6 لیگ حضور دارد. گام بعدی سازمان نظام پزشکی تبریز، راه اندازی بخش فوتسال بانوان است. ما در قوتسال نگاه جنسیتی و تبعیض نداریم. بانوانی داریم که قهرمان آسیا و افتخار کشور هستند و سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با آمادگی کامل در صدد شرکت در مسابقات آسیایی شرکت کند.
جابری افزود: مسئولین کمیته فوتسال با حضور در تمامی مسابقات، بازیکنان با استعداد را شناسایی خواهند کرد.
 
 
"مهدی حق دوست"، معاون رفاه و پشتیبانی سازمان نظام پزشکی تبریز هم در گفت و گو با خبرنگار نصر اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی تبریز، اولین دوره مسابقات لیگ فوتسال جام دهه فجر را برای گرامی داشت شهدای سلامت برگزار می کند.
وی گفت: اولین بار در تبریز، لیگ فوتسال مردان کادر درمان در سطح کل بیمارستان ها برگزار می گردد و تیم هایی از ۳۵ بیمارستان در سطح استان، ۲۵ بیمارستان اعم از بیمارستان های خصوصی و دولتی و نیروهای مسلح و بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اعلام آمادگی کرده اند.
حق دوست ادامه داد: هدف ما در برگزاری چنین رویدادی، حفظ سلامت کادر درمان است و فینال این مسابقات در دهه فجر برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب به شکل نمادین با تیم مس سونگون و یا تیم هنرمندان مسابقه می دهد که هزینه های اسپانسری این بازی، صرف فعالیت های عام المنفعه از جمله کودکان بی سرپرست می شود.
 
 
"جواد ششگلانی"، رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار نصر اظهار کرد: این حرکت برای اولین بار مخصوصا در جامعه نظام پزشکی است که به نظر می رسد حرکت بسیار ضروری و خوبی است.
وی افزود: یکی از شعارهای سازمان نظام پزشکی در راستای حفظ سلامت جامعه، ورزش است و ورزش را به آحاد جامعه توصیه می کردند، حال ضرورت دارد خودشان در دل ورزش باشند.
ششگلانی ادامه داد: همانطور که می دانیم مقوله ورزش برای سلامت جسم و روح لازم است، روی آوردن کادر درمان و جامعه پزشکی به سمت ورزش، ضروری و واجب تراز بقیه مردم است.
وی گفت: این حرکت سازمان نظام پزشکی را به فال نیک گرفته و امیدوارم چنین رویدادهایی ادامه داشته باشد تا برای سایر مردم مشوق و الگویی بوده باشد تا به مقوله ورزش توجه شود.
رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی افزود: این حرکت باید در جامعه پزشکی بانوان هم حتما اتفاق بیافتد،‌ چرا که نیاز بانوان به ورزش به نسبت مردان بالاتر است. امیدوارم نظام پزشکی تبریز در ارتباط با ورزش بانوان نیز اقدامات لازم را داشته باشد. ما هم برای کمک به این رویدادهای ورزشی هر کمکی از دستمان برآید دریغ نخواهیم کرد.
 

"میرهادی اسماعیلی"، داور لیگ برتر فوتسال کشور و رئیس کمیته داوران بسیج فوتبال استان و رئیس کمیته داوران مینی فوتبال استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر اظهار کرد: برگزاری این مسابقات بعد از گذشت دو سال سختی ها و فشار های متحمل شده بر کادر درمان، بسیار حائز اهمیت بود.
وی افزود: سطح مسابقات برای اولین دوره خوب است. امیدوارم در صورت تداوم سطح بازی را به کمک مربیان حرفه ای تر پیش ببریم.
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان زیادی در سطح بیمارستان های استان وجود دارد که امیدواریم برای دوره های بعدی بتوانند اعلام آمادگی کنند.
این گزارش می افزاید، در افتتاحیه این دوره از مسابقات، رقابت بین تیم بیمارستان امیرالمومنین و دانشکده پزشکی تبریز است.
انتهای پیام/
آغاز اولین لیگ فوتسال کادر درمان در تبریز سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار