صدای مردم حاشیه‌نشین‌ها به گوش کسی نمی‌رسد/ شهرداری عابر بانک سازمان‌ها

1400/10/18 - 22:58 - کد خبر: 57048 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: اقدامات فرهنگی در محلات تبریز به‌ویژه حاشیه شهر بسیار کم بوده و صدای مردم در این راستا به گوش کسی نمی‌رسد، حال آنکه برخی سازمان‌ها، شهرداری را عابر بانکی برای برگزاری مراسم خود می‌دانند.

به گزارش نصر، روح‌الله رشیدی امروز در در بیست‌ودومین جلسه‌ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی در محلات تبریز به‌ویژه حاشیه شهر بسیار کم بوده و صدای مردم در این راستا به گوش کسی نمی‌رسد، حال آنکه برخی سازمان‌ها، شهرداری را عابر بانکی برای برگزاری مراسمات خود می‌دانند؛ در حالی که شهرداری عابر بانک نبوده و باید این موضوع سریعا حل و رفع شود.
وی افزود: حمایت از گروه‌های مردمی برایمان اولویت اصلی بوده  که نیاز به اصلاح رویکرد در این راستا داریم تا سازمان‌ها نگرش خود را به شهرداری عوض کنند.
غلامرضا احمدی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه بیان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برنامه‌های سه ماهه‌ خود را به شورا تبیین کند تا ما نیز در راستای بودجه تصمیماتی را لحاظ کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: آیا امکان تشکیل کمیته‌ای در خصوص اطلس جامع فرهنگی وجود دارد تا در راستای این مهم برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.
احمدی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما مسائل فرهنگی را اولویت می‌دانیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد اهداف ورویکردهایمان تحقق یابد.
انتهای پیام/
صدای مردم حاشیه‌نشین‌ها به گوش کسی نمی‌رسد/ شهرداری عابر بانک سازمان‌ها خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار