رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

ایجاد مراکز پزشکی در نقاط حاشیه‌نشین در کاهش بار ترافیک درون شهری موثر است

1400/10/17 - 12:56 - کد خبر: 56979 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تلاش داریم با همراهی شهرداری تبریز، کلینیک‌هایی ویژه‌ی دانشگاه در نقاط محروم مسقر شوند که در صورت تحقق این امر ضمن تسهیل در دسترسی ساکنان مناطق حاشیه‌نشین به بهداشت و درمان، مشکلات ترافیک درون شهری تا حدودی رفع می‌شود.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی‌پور در حاشیه‌ی بازدید از منطقه حاشیه نشین ترلان دره‌سی اظهار کرد: طی بازدیدهایی که با حضور شهردار تبریز و دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، طرح‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه در برخی مناطق محروم دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز پزشکی رسمی نداشته و تنها درمانگاه ویژه‌ی دانشگاه علوم پزشکی مرکز پزشکی شیخ الرئیس و برخی کلینیک‌های رسمی در برخی مناطق شهر است لذا به دنبال اجرای طرحی با مشارکت شهرداری تبریز در مناطق حاشیه‌نشین هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: تلاش داریم کلینیک‌های ویژه دانشگاه در نقاط محروم مسقر شوند که ضمن تسهیل در دسترسی ساکنان مناطق حاشیه‌نشین به موضوع بهداشت و درمان و کاهش هزینه‌های رفت و آمد، مشکلات ترافیکی درون شهری تا حدودی رفع شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: طرح‌های مطرح شده در سه فاز اجرا خواهد شد که در فاز اول طی بازدیدهایی که به همراه شهردار تبریز انجام و گفت‌وگوهایی مطرح شد که شهردار تبریز برای همکاری در اجرای این طرح‌ها اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام/
 ایجاد مراکز پزشکی در نقاط حاشیه‌نشین در کاهش بار ترافیک درون شهری موثر است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار