فرمانده مرزبانی کشور در اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی:

آذربایجانی ها، قدرت مهم و نفوذ ناپذیر کشورند

1400/10/15 - 12:34 - کد خبر: 56932 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی کشور گفت: وقتی آدم اسم آذربایجانی ها را می‌شنود احساس می‌کند یک قدرت مهم و نفوذ ناپذیری در کشور است.

به گزارش نصر، اولین یادواره شهدای غیور مرزبانی آذربایجان شرقی، گرامیداشت یاد و خاطره 40 شهید سرافراز مدافعان حریم وطن همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار سرتیپ احمد علی گودرزی، فرمانده مرزبانی کشور در این مراسم گفت: در استانی هستیم که ده ها هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اگر برگردیم به گذشته به لحاظ اینکه ستارخان و باقرخان از این خطه قهرمان پرور تلاش کردند و شهدای عزیزی چون آیت الله قاضی، طباطبایی و... را تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به نام و یاد آذربایجانی ها گفت: وقتی آدم اسم آذربایجان را می‌شنود، احساس می‌کند یک قدرت مهم و نفوذناپذیری در کشور است.

وی در ادامه به شهیدان مدافع حرم آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: شهدا راسخ العمل اند و وفای به‌عهد دارند، بعد از شهدای کربلا تاریخ چنین شهدایی ندید، الا در انقلاب اسلامی که مادران فرزندانی را تربیت کردند که جفا است در حق نیرو های مسلح پرتوان بگوییم هشت سال با "عراق" جنگیدیم بلکه با 44 کشور دنیا، مستکبرین و ظالمان دنیا جنگیدیم.

گودرزی افزود: وقتی که اسرای عراق را تحویل می‌دادند بیش از چندین کشور در بین آنها وجود داشت، ما با دنیا در نبرد بودیم. با خودم فکر می کردم که چه کسانی در امینت کشور سهم بیشتری دارند، با خودم گفتم شهدا و بعد از آن قطعا خانواده های شهدا.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: قدر و سهم شما خانواده های محترم شهدا از همه بیشتر است، شما از حریم حضرت زهرا دفاع می‌کنید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند، نیروی انتظامی مقتدر کسانی هستند که با صلابت و مهربان، با کسانی که قانون شکن هستند مقتدرانه عمل می کنند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اهمیت توسل به ائمه اطهار گفت: توسل به ائمه اطهار و قرآن کریم در زمان جنگ، شب رزم در جاده الاماره به بغداد ده کیلومتر جلو نیرو های مسلح عراق رفته بودیم اما آنها ما را نمی‌دیدند، وقتی انسان متوسل به آیات الهی شود قدرت لایزال الهی نصیب انسان می‌شود.

وی در پایان با اشاره به رشادت های حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار رشید اسلام 7 ارتش در دنیا ایجاد کرد، حشد الشعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون، انصار الله یمن، حزب الله لبنان و اکنون نام حاج قاسم در دل دشمن رعب و وحشت آورده است.

انتهای پیام/
 آذربایجانی ها، قدرت مهم و نفوذ ناپذیر کشورند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار