فرهنگی؛

کمیته انتقال تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز تشکیل شد

1400/10/15 - 10:45 - کد خبر: 56923 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پس از مدت‌ها تلاش کمیته انتقال تیم های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز تشکیل شد.

به گزارش نصر، محمد حسین فرهنگی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کمیته انتقال این 2 تیم، تشکیل و مقرر شد پیگیری های قانونی و اصولی انتقال رسمی تیم تراکتورسازی توسط اعضای کمیته پیگیری و سند انتقال رسما انجام شود. 
وی افزود: مطالبه مردمی حمایت از تراکتورسازی، با انتقال این تیم به مس سونگون دنبال می شود که امیدواریم آینده خوبی را برای تیم ترسیم کند. 
فرهنگی با اعلام اینکه واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز به مس سونگون در حال برنامه ریزی است، اظهار کرد: چارچوب مساعدت سریع و موردی شرکت ملی مس به فعالیت‌های فرهنگی ورزشی آذربایجان شرقی و همچنین کلیات واگذاری تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز به شرکت‌های تابعه مس مورد توافق قرار گرفت. 
 وی با بیان اینکه گام اول واگذاری تیم های تراکتور و ماشین سازی برداشته شد، تشریح کرد: مقرر شده ظرف ۴۸ ساعت آینده در کمیته ای با حضور جمعی از نمایندگان، جناب آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی و مسوولان اجرایی مربوطه، چگونگی آن مشخص شود.
فرهنگی ادامه داد: با توجه به اینکه فوتبال تبریز به خصوص نتایج تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برای طرفداران این باشگاه رضایت بخش نیست مسوولان تلاش می کنند تا این تیم را به ساحل آرامش برسانند تا فارغ از حاشیه و مشکلات بتواند در شان فوتبال شمال غرب کشور و آذربایجان شرقی ظاهر شود. 
وی افزود: با وقوف مسوولان به حساسیت مردم استان نسبت به تیم تراکتورسازی تلاش می کنند تا آینده خوبی را برای این تیم بسازند و مشکلات اخیر این تیم را به حداقل برسانند. 
وی تاکید کرد: وجود هواداران پرشور مسوولیت دست اندرکاران را درقبال این تیم ریشه دار، مردمی، پرتماشاگر و مطرح افزایش می دهد و انتظار یک تیم منسجم با بازیکنان آماده از طرف مردم انتظار به حقی است که امیدواریم با تحولات آینده محقق شود.  
به گزارش ایرنا، در جلسه ای که دیروز/ سه‌شنبه/ با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سعد محمدی نماینده شرکت مس و سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد صورت‌جلسه واگذاری امتیاز این ۲ باشگاه به باشگاه مس سونگون ورزقان امضا شد.
طبق این صورتجلسه، اختیارات کامل ۲ باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به زودی (طی امروز یا روز پنجشنبه) به مجتمع مس سونگون ورزقان واگذار خواهد شد و روال قانونی برای انتقال مالکیت این ۲ باشگاه به شرکت مس نیز در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.
در جلسه یاد شده نماینده‌ ای از سوی محمدرضا زنوزی حضور نداشت.
به دنبال نتایج ضعیف تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در لیگ برتر و لیگ یک، هواداران این ۲ تیم با برگزاری تجمع و به راه انداختن پویش، خواستار واگذاری آنها به مس سونگون شده بودند که با پیگیری نمایندگان مجلس، این مهم تحقق یافت.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور که از سه سال پیش مالکیت آن را برعهده گرفته بود چند روز پیش و در پی خواسته هواداران، اعلام کرده بود که آماده است همین لحظه تیم را تحویل دهد.
اکنون تیم تراکتورسازی تبریز با یازده امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. 
انتهای پیام/
کمیته انتقال تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز تشکیل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار