فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در گفتگو با «نصر» خبر داد؛

ساخت چهار هزار و 500 واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در شمال‌غرب کشور

1400/10/14 - 14:01 - کد خبر: 56888 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور از اجرای طرح های تامین مسکن کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های شمالغرب همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ علی حاجیلو با اعلام این خبر، افزود: با تاکید شخص مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات معیشتی پرسنل نیروهای مسلح طرح های تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرایی می شود.

وی افزود: نیروهای ارتش در جابجایی هایی که بین شهرهای مختلف دارند، با مشکل تامین مسکن روبرو می شدند که فرمانده کل قوا دستور دادند نیازمندی پرسنل نیروی زمینی محوری ارتش به خانه های سازمانی رفع شود.

امیر حاجیلو ادامه داد: ما در سراسر کشور 23 هزار واحد مسکونی سازمانی کمبود داشتیم که با دستور فرمانده کل قوا طرح تامین مسکن سازمانی کارکنان ارتش از دو سال پیش آغاز شده و 3 هزار و 500 واحد افتتاح شده و بقیه واحدها نیز در دست ساخت است.

وی گفت: در منطقه شمالغرب کشور 4 هزار و 500 واحد در دست ساخت داریم که بخش هایی از این پروژه ها در شهرستان های زنجان، مراغه، مهاباد و مرند افتتاح شده است و اخیراً هم در ارومیه افتتاح داشتیم. در فاز بعدی تا پایان تابستان سال آینده پروژه خانه های سازمانی تبریز با 600 واحد افتتاح خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا افزود: در شهر مرند هم 12 بلوک جدید کار می کنیم و فاز بعدی خانه های سازمانی مرند در دهه فجر افتتاح خواهد شد. همچنین در سلماس هم 16 بلوک آغاز کرده ایم و در همه شهرهایی که نیروهای مستقر داریم، پروژه های تامین مسکن سازمانی را آغاز کردیم.

امیر سرتیپ حاجیلو در ادامه افزود: طرح دوم که در دست اجرا داریم، برای تامین مسکن شخصی پرسنل ارتش با نام کوثر است که این طرح از شهر ارومیه آغاز شده است. در این طرح که مشارکتی است زمین از سوی ارتش در اختیار قرار می گیرد و کار از سمت پیمانکار انجام می شود و پس از پیشرفت کار واحدهای مسکونی به اعضاء واگذار می شود.

وی تاکید کرد: تمام شئون زندگی و تامین معیشت کارکنان ارتش در قالب طرح لبیک یا خامنه ای تحت پوشش ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. خانواده های معزز شهدا و پرسنل عزیز بازنشسته تحت پوشش طرح های تامین مسکن قرار می گیرند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: در اصل همه این طرح ها ارتش را به اوج آمادگی رزمی می رساند و ما در هر جبهه ای هر تهدیدی صورت بگیرد، در کمترین ساعات امکان پاسخگویی پشیمان کننده ای داریم.

امیر حاجیلو در پایان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند پدر و مادر به پرسنل خود مهربان و وفادار است و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای طرح های تامین مسکن و معیشت هیچ نگرانی بابت تامین رفاه خانواده شان ندارند و همه فکرشان برای ارتقای آمادگی رزمی یگان های مختلف ارتش معطوف می شود.

انتهای پیام/
 
ساخت چهار هزار و 500 واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در شمال‌غرب کشور محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار