رویداد "همفکر تبریز"؛ گفتگوهایی گرم در عصر زمستانی

1400/10/15 - 21:39 - کد خبر: 56846 نسخه چاپی

نصر: چهل و چهارمین "همفکر" تبریز با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان خوش فکر، کارآفرینان و... در عصر زمستانی روز پنجشنبه ۹ دی برگزار شد.

به گزارش نصر، "همفکر" که یکی از رویدادهای پرطرفدار در سراسر ایران است و در تبریز نیز قبل از شیوع کرونا ۴۲ جلسه بدون وقفه برگزار شد، اکنون مدتی است به رغم بهبود شرایط کرونایی دوباره جمع صمیمی، نوآور و کارآفرین این شهر  به واسطه "همفکر" گردهم آمدند.

این رویداد در راستای توسعه ارتباطات و هم افزایی فعالان استارت آپی، کسب و کارهای فعال در حوزه مختلف و کارآفرین، هر دو هفته یکبار به میزبانی یکی از شرکت های مستقر در تبریز برگزار می شود.

چهل و چهارمین "همفکر" تبریز نیز مصادف با اولین هفته زمستان به میزبانی شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک و حمایت صرافی بیتستان، پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ با حضور ۱۰۰ از جوانان علاقمند برگزار شد.


 
این گزارش می افزاید، به زبانی ساده فلسفه رویداد "همفکر"، رویدادی رایگان و با کمترین تبلیغات جانبی که توانسته محلی برای گردهمایی صمیمی افرادی باشد که یا می‌خواهند به شبکه فناورانه و کارآفرینی در حوزه های مختلف وصل شوند، می‌خواهند در دایره گسترده‌ای از روابط، ایده‌ها، همفکری‌ها و دانش ‌روز استارتاپی قرار بگیرند، یا کارآفرین هستند، می‌خواهند کارآفرین شوند یا استارتاپ دارند، می‌خواهند استارتاپ راه‌اندازی کنند، یا ایده‌ای دارند و دنبال تیم می‌گردند، یا دنبال سرمایه‌گذاری هستند، سرمایه‌گذار هستند و دنبال ایده و تیم خوب می‌گردند.

این‌ گزارش حاکی است، شرکت ستاک که میزبان این جلسه از همفکر بود، بر روی راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال متمرکز است و در عصر جدید اقتصاد دیجیتال با همگامی های کوچک کسب و کارها با فناوری اطلاعات، نتایج بزرگی برای آنها رقم می زند.


 
همچنین، از سال ۱۳۹۵ مشاوره و سرمایه گذاری بر روی استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات را شروع کرده است و در حال حاضر چندین استارت اپ بر پایه خدمات این شرکت راه اندازی شده اند، همچنین ستاک از شهریور ۱۳۹۹ به عنوان "مرکز توانمندسازی شرکت و موسسات دانش بنیان" در استان آذربایجان شرقی فعالیت می نماید.

این‌ گزارش می افزاید، آژانس خبری تحلیلی نصر در چهل و چهارمین جلسه همفکر، از اولین شماره نشریه ماهانه خود رونمایی کرد و ضمن اشاره به نقش رسانه در معرفی ظرفیت های بالقوه حوزه فناوری در استان و نمود استعداد جوانان در کسب و کارهایی که با وجود تمام مشکلات اقتصادی ایجاد کرده اند، از آنها برای ایفای هرچه بهتر نقش رسانه و کمک به توسعه کسب و کارشان دعوت به همکاری کرد.

 این نشریه با همکاری اعضای تحریریه "نصر" با سرفصل های اقتصادی، اجتماعی، فناوری، هنر و مدیریت شهری به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
رویداد گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار