استاندار آذربایجان شرقی:

وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی بهترین سند برای نزدیکی به مکتب این شهید است

1400/10/12 - 17:36 - کد خبر: 56782 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: وصیت نامه الهی، عرفانی و حماسی شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین سند و مدرک برای نزدیک شدن به مکتب این مجاهد در راه خدا است.

به گزارش نصر، عابدین خرّم روز یکشنبه در مراسم دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه استکبار جهانی نام و تصویر درخشان شهید سلیمانی را تحمل نمی کند؛ ادامه داد: آنانی که ادعای آزادی، دموکراسی و حقوق بشر می کنند، امروز در رسانه ها اگر تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی پخش شود به سرعت آن را حذف می کنند.
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در عین صلابت، شجاعت، دشمن ستیزی دارای روح عاطفی و احساس مقدسی بود، گفت: سردار سلیمانی نماد شجاعت، توسل و توکل به خداوند متعال و معنویت است و هیچ کلمه و واژه ای نمی تواند این شهید بزرگوار را توصیف کند.
خرّم اضافه کرد: دشمن از تکثیر اندیشه های حاج قاسم سلیمانی بسیار وحشت دارد به طوری که حتی بعد از شهادت آن مرد بزرگ هر پیام و کلامی از حاج قاسم سلیمانی انتشار یابد با نگاه حذفی با آن برخورد می کنند.
وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی چهره حماسی و ملی بود و مهمترین رسالت و وظیفه ما این است که خود را به اندیشه شهید سلیمانی نزدیک کنیم و در زندگی خود به آن عمل کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهید سلیمانی نمادی از مکتب اباعبدالله الحسین بود که در چله انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرد تا اعلام کند که راه حسین بن علی (ع) همچنان جاری و ساری است .
وی با بیان اینکه هر کس در مسیر صراط الهی قرار گیرد خدا او را همچون سردار سلیمانی عزیز و بزرگ می دارد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره می خواست دیده نشود و گمنام بماند اما در تشییع جنازه اش میلیون ها انسان با تمام وجود حضور یافتند و حتی در فرسنگ ها آن طرف تر دل در گرو این شهید داشتند.
خرّم اظهار داشت: افتخار می کنیم که در گفتمان امام و ولایت یک چنین شخصیت هایی تربیت یافته است و افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که در این مکتب انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم ها، باکری ها، تجلایی ها تربیت یافته اند.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی جوانانی را در جهان اسلام با مکتب دفاع مقدس پیوند داد که این جوانان امروز در کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی خود را در مکتب حاج قاسم سلیمانی می بینند و به برکت این حرکت لشگریان حاج قاسم، مستکبران عالم و در راس آن آمریکای جهان خوار با سرافکندگی از جهان اسلام در حال فرار است .
استاندار آذربایجان شرقی گفت: نتیجه خون شهید سلیمانی فرار آمریکا از کشورهای اسلامی همچون افغانستان، عراق، سوریه و لبنان است که ان شاءالله مقدمه خروج همه سربازان استکبار جهانی از کشورهای اسلامی باشد.
به گزارش ایرنا، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار حاج "قاسم سلیمانی" فرمانده فداکار، شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد (جمعه ۱۳ دی ۹۸) در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سرافرازی ایران عزیز به شهادت رسید.
انتهای پیام/
وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی بهترین سند برای نزدیکی به مکتب این شهید است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار