رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:

ایجاد شهرداری مستقل در باسمنج /نگاه درست به الحاق باسمنج داشته باشیم

1400/10/13 - 17:27 - کد خبر: 56754 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر تبریز گفت: اگر قرار است باسمنج به تبریز ملحق شود نیاز به یک شهرداری خاص دارد، نه شهرداری منطقه؛ قانون به ما اجازه می دهد شهرداری در آنجا ایجاد کنیم که علاوه بر باسمنج به حومه باسمنج هم خدمات رسانی کند.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی" با حضور در تحریریه «نصر» به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

نگاه درست به الحاق باسمنج داشته باشیم
وی با اشاره به موضوع مصوبه بخش باسمنج گفت: ضمن تقدیر از تمامی نمایندگان مجلس، تنها نماینده ای که درباره چالش باسمنج با تمام تلاش کار می کند، آقای بیگی است و ما از ایشان متشکریم، هیچ یک از دیگر نمایندگان همچون آقای بیگی در این زمینه با تمام تلاش وارد مسئله نشده اند.
وی تصریح کرد: نگاه ما به باسمنج این است که ما به درخواستی که اهالی باسمنج قبلا در مورد الحاق داشته اند نگاه درستی نداشته ایم.
 

شورا های ادوار گذشته نیز مقصر هستند
وی ادامه داد: ابتدا ما باید این را قبول کنیم که مردم تقصیری ندارند، بلکه شورا های ادوار گذشته تبریز و باسمنج مقصر اند.
برگی گفت: اگر قرار است باسمنج به تبریز ملحق شود نیاز به یک شهرداری خاص دارد، نه شهرداری منطقه؛ قانون به ما اجازه می دهد شهرداری در آنجا ایجاد کنیم که علاوه بر باسمنج به حومه باسمنج هم خدمات رسانی کند.
وی در رابطه با کسانی که نگرانی از بابت شغلی دارند گفت: کسانی که نگران شغل های خود در شهرداری باسمنج هستند، حتی آن ها هم در آن شهرداری حضور داشته باشند و آنها اداره کنند.
 

ایجاد شهرداری ویژه در باسمنج
وی با اشاره به بودجه سالانه شهر باسمنج گفت: بودجه باسمنج حدود 20 میلیارد است! بودجه ای که کمتر از بودجه یکی از سازمان های شهرداری تبریز است، اگر قرار باشد ما در باسمنج کار کنیم لازم است ابتدا در آنجا یک شهرداری ویژه ایجاد کنیم، نه شهرداری که مانند منطقه 9 و 10 باشد بلکه شهرداری مستقل باشد و در آنجا یک بودجه تعریف کنیم و اولین مسئله آن بودجه مسیر گشایی خیابان امام باسمنج باشد که دائما در آنجا مشکل وجود دارد و این اعتماد را در بین مردم ايجاد کنیم که ما آمده ایم تا برای باسمنج ارزش افزوده بیاوریم.
انتهای پیام/
ایجاد شهرداری مستقل در باسمنج /نگاه درست به الحاق باسمنج داشته باشیم محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار