خبر/

لزوم رفع مشکل پساب کاوه سودا در مراغه

1400/10/11 - 22:59 - کد خبر: 56726 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که سفرهای شهرستانی در راستای بررسی مشکلات و روند اجرایی پروژه‌ها انجام می‌شود، گفت: پیگیری جدی مصوبات سفرهای شهرستانی در دستور کار قرار دارد تا موضوعات مطرح شده بی‌نتیجه نماند.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر به شهرستان مراغه، اظهار کرد: حل مساله پساب کارخانه کاوه سودا از موضوعات بسیار اساسی است که باید به صورت جدی از سوی فرمانداری و دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.
وی با تاکید بر این‌که یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان توجه جدی به موضوعات زیست‌محیطی است، گفت: موضوع آلاینده‌هایی که محیط زیست را به خطر می‌اندازد باید رفع شده و انتقال پساب از مطمئن‌ترین مسیر انجام شود.
وی افزود: طرح توسعه این واحد صنعتی باید استانداردسازی شده و با تضمین رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و ایمنی در انتقال پساب اجرا شود.
خرّم تاکید کرد: مدیران کارخانه کاوه سودا با دقت و جدیت موضوعات مربوط به توسعه و انتقال پساب را پیگیری کنند تا در موعد مقرر پروژه‌ها به اتمام برسد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه روند اجرای پروژه‌های دیگر از جمله شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و غذایی مراغه، عملیات اجرایی آزادراه مراغه - هشترود، تکمیل ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری، پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن و هم‌چنین پروژه ۵۰۰ واحدی مسکن در این شهرستان با حضور فرماندار و نماینده مراغه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های مرتبط بررسی و پیگیری شد.
انتهای پیام/
لزوم رفع مشکل پساب کاوه سودا در مراغه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار