با عناوین متنوع و جذاب در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی صورت می‌گیرد:

آغاز ثبت نام کارگاه‌های حضوری و آنلاین فرهنگی هنری فصل زمستان

1400/10/11 - 13:55 - کد خبر: 56699 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کانون استان از آغاز ثبت نام کارگاه‌های تخصصی حضوری و آنلاین فرهنگی هنری فصل زمستان با عناوین متنوع و جذاب برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش نصر، علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: در تداوم کارگاه‌های فصلی و تخصصی فرهنگی هنری کانون که با شروع کرونا به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می‌شود، کارگاه‌های متنوعی برای فصل زمستان در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با عناوین و برنامه‌های این کارگاه‌ها به سامانه kpf.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی در عین حال تصریح کرد با رعایت تمامی نکات بهداشتی این کارگاه‌های تخصصی به صورت حضوری نیز در مراکز کانون در شهرهای مختلف استان در فصل زمستان برگزار می‌شود و به همین منظور مراکز کانون آماده ثبت‌نام برای حضور کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها هستند.
 وی نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، مهارت‌های پرورش خلاقیت و . . .  را از جمله کارگاه‌هائی عنوان کرد که به صورت مجازی (آنلاین) و حضوری در فصل زمستان برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون استان تاکید کرد علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه‌ها تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و یا مراجعه حضوری به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند ضمن کسب اطلاعات بیشتر مراحل ثبت نام را انجام دهند.
شایان ذکر است کارگاه‌های تخصصی کانون از ابتدای شیوع کرونا به صورت مجازی و از ابتدای مهر ماه سال جاری به صورت حضوری و آنلاین به جهت تنوع عناوین و بهره‌مندی از حضور مربیان توانمند با استقبال کم نظیر خانواده‌ها همراه بوده است.
انتهای پیام/
آغاز ثبت نام کارگاه‌های حضوری و آنلاین فرهنگی هنری فصل زمستان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار