استوری انتقادی دونده عضو تیم ملی؛

نفس تبریزی‌ها بند اومد

1400/10/11 - 11:36 - کد خبر: 56684 نسخه چاپی

نصر: سجاد هاشمی رکورددار دو و میدانی که در اردوی آماده سازی ازمیر به سر می برد در استوری انتقاد از وضعیت هوای کلانشهر تبریز و وضعیت تیم فوتبال تراکتور انتقاد کرد.

به گزارش نصر، این ورزشکار جوان تبریزی در متن خود آورده است:
حدود ۴۵ روزه که تبریز نیستم به خاطر انجام تمرینات منظم و هدف دار ، عازم به اردوی تمرینی شدم تا انشالله با کسب یه نتیجه خوب بتونم دل مردم عزیزم رو شاد کنم.
وی ادامه داده است: خدا سر شاهد از روزی که اومدم دلم لک زده برای تبریز و مردم بامعرفتش ولی هر روز که اخبار رو دنبال میکنم ، مردم رو خسته تر میبینم ، از روز اولی که اومدم تیتر اول خبرها این بوده؛ تبریز نفس ندارد ... تورم و گرونی و بدبختی به کنار، بابا دیگه نفس مردم بند اومد، [...] خدا هم تو کار شما مونده!
این ورزشکار ادامه داده است: آخه بی انصافا به جای اينکه بشینید دعا کنید که برف و بارون بیاد تا هوا تمیز شه، کم مازوت بسوزونید ، باور کنید دنیا که هیچ ، بقیه شهرها دارن به ریشمون میخندن...
وی اضافه کرده است: موضوع دوم تیم تراکتوره ، تراکتور برای مردم آذربایجان فراتر از یه تیم، تبدیل شده به هویت، اینو یعنی تا الان متوجه نشدین !؟  " بابا وقتی دلخوشی مردم این تیم، غیرت تو نباید اجازه بده که یه سری مفت خور بیان عین یه گاو این تیم رو بدوشن و از قبل اون به نون و نوا برسن و با باختهای هدف دار باعث دلخوری هوادارهای با عشقش بشن مسئول که میگن یعنی چی !!! ؟
وی ادامه داد: میدونم الکی دارم مینویسم ، چون ۴۵ روزه دیگه هم بگذره باز همین آش و همین کاسه س کمی هم به فکر مردم باشین ، فقط یه کمی ...
انتهای پیام/
نفس تبریزی‌ها بند اومد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار