سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد:

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه آب فاضلاب توسط وزیر نیرو در آذربایجان غربی

1398/08/14 - 11:48 - کد خبر: 5667 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افتتاح چهار پروژه آب و فاضلاب توسط وزیر نیرو در استان خبرداد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علیرضا رضوی در گفت و گویی در خصوص پروژه های افتتاحی این شرکت توسط اردکانیان در استان افزود: کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب و سامانه فاضلاب اشنویه، افتتاح تصفیه خانه آب پلدشت، ،سامانه تامین آب مهاباد و سامانه فاضلاب گلمان ارومیه از پروژه های افتتاحی امروز در استان است که با اعتباری بالغ بر هزار و100 میلیارد ریال این پروژه ها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

رضوی با اشاره به افتتاح سامانه فاضلاب گلمان ارومیه تصریح کرد: ظرفیت تصفیه خانه مذکور 6 هزار و840 مترمکعب در شبانه روز بوده و ظرفیت کل طرح دو مدول در چهار فاز ۲۷ هزار و ۳۶۰ مترمکعب در شبانه روز است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به مشخصات پمپاژ خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب گلمان گفت: طول شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب تحت پوشش فاز یک مدول اول ۲۰ کیلومتر و اعتبار هزینه شده برای کل طرح ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه تصفیه خانه آب مهاباد گفت: این تصفیه‌خانه با ظرفیت تزریق ۷۵۰ لیتر آب در ثانیه قادر است تا افق سال ۱۴۱۸ برای بیش از ۲۴۶ هزار نفر جمعیت شهری مهاباد آب شرب سالم و بهداشتی تامین کند.

رضوی کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۶۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به پروژه افتتاح تصفیه خانه آب پلدشت گفت: ظرفیت تصفیه خانه مذکور ۳۰ لیتر در ثانیه بوده و 12 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد که برای این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب اشنویه، با بیان اینکه ظرفیت این تصفیه خانه ۹۷۷۵ مترمکعب است، تصریح کرد: جمعیت هدف 52 هزار نفر برای افق سال ۱۴۲۵ مقرر شده که اعتبار برآورد شده برای این طرح ۶۵۳ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه طول شبکه جمع آوری اصلی و فرعی سامانه فاضلاب اشنویه ۱۰۲ کیلومتر است و طول خط انتقال ۰.۶ کیلومتر در نظر گرفته شده است، گفت: این تصفیه خانه در 24 هزار مترمربع احداث و دارای دو ایستگاه پمپاژ است.

انتهای پیام/

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه آب فاضلاب توسط وزیر نیرو در آذربایجان غربی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار