خبر/

بیانیه باشگاه تراکتور درخصوص موضوع تحویل باشگاه به هیات فوتبال

1400/10/10 - 16:50 - کد خبر: 56654 نسخه چاپی

نصر: باشگاه تراکتور در خصوص موضوع تحویل باشگاه به هیات فوتبال، بیانیه‌ای صادر کرد‌.

به گزارش نصر، طی روزهای اخیر بار دیگر موضوع تحویل باشگاه تراکتور بر سر زبان‌ها افتاده که به باور ما امر جدیدی نیست. تیم‌داری بخش خصوصی در شرایط اقتصادی فعلی کشور با مشکلات بسیاری مواجه بوده که پیش‌تر اعلام شده است.
علی ایحال هلدینگ دریک به‌عنوان مالک باشگاه تراکتور، پیش از شروع فصل به‌صورت کتبی و رسمی، آمادگی‌ خود را برای تحویل باشگاه به هیات فوتبال و مسؤولان مربوطه اعلام کرده بود و آقایان در آن مقطع وعده در اختیار گرفتن تیم طی ۱۰ روز را داده بودند ( پس از بازگشت تیم از قطر) و بعد از آن اقدام خاصی از سوی آنها صورت نگرفته است.
علی‌رغم خلف وعده مسؤولان، به احترام هواداران و حفظ آرامش آنان، اقدامات لازم برای آماده‌سازی تیم و باز کردن پنجره نقل و انتقالات را انجام داده و تیم با کادرفنی کامل مسابقات را پیگیری می‌کند. با این وجود ما همچنان روی حرف خود بوده و آماده تحویل تیم به هیات فوتبال هستیم و معترضین به شرایط موجود و درخواست کنندگان واگذاری تیم، باید مطالبات خود را از هیات فوتبال و مسؤولان امر داشته باشند.
تاکید می‌شود که هیات مدیره و مدیریت باشگاه تا زمان تحقق وعده مسؤولین فوتبال استان، کما فی سابق با تمامی توان اقدامات لازم برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات و تقویت تیم در نیم فصل را پیگیری خواهد نمود.
انتهای پیام/
بیانیه باشگاه تراکتور درخصوص موضوع تحویل باشگاه به هیات فوتبال نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار