دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

شناخت دیروز، راهگشای ساخت مسیر فرداست

1400/10/09 - 22:42 - کد خبر: 56634 نسخه چاپی

نصر: دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی، شناخت دقیق تاریخ مطبوعات آذربایجان و دامنه ارتباطات این خطه از کشور را ضرورتی مهم در روند فعالیت‌های رسانه‌ای و پژوهشی تبریز معرفی نمود.

به گزارش نصر، فرینوش اکبرزاده که در نشست استاندار آذربایجان شرقی با اهالی رسانه سخن می گفت، با اشاره به تلاش ده ساله برای برپایی موزه مطبوعات آذربایجان گفت: به لطف خدا و همراهی مدیریت استان و اهالی فرهنگ، امسال بعد از یک دهه شاهد افتتاح تنها موزه تخصصی تاریخی مطبوعات کشور در خانه تاریخی کلکته‌چی تبریز بودیم.

مسئول پیگیری امور راه اندازی وتجهیز موزه مطبوعات آذربایجان افزود: این مجموعه به عنوان میراثی محتشم و ارجمند، گنجینه ای از کلمات روشن است و لازم است با حمایت جدی از این موزه، شاهد تجمیع و تمرکز فعالیت‌های پژوهشی در رابطه با تاریخ مطبوعات آذربایجان و مراودات ارتباطی باشیم.

وی از مدیریت ارشد استان درخواست کرد ساز و کاری برای لزوم پاسخگو بودن نهادهای مختلف به رسانه ها پیش بینی شود تا ضمن اجرایی شدن شفافیت، شاهد نقد و مطالبه گری سازنده و همچنین ارتقای آستانه تحمل مدیران در مواجهه با نظرات متنوع باشیم.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با تاکید بر لزوم حمایت از تمامی رسانه ها برای حفظ فضای تنوع و تکثر رسانه ای، ابراز امیدواری نمود اهالی پرتلاش رسانه، همکاران خبرنگار و عکاس و نویسنده مطبوعاتی شاهد حمایت همه جانبه برای آسودگی خاطر و تمرکز بر فعالیت حرفه ای خود باشند.

اکبرزاده در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی رامین نظامی خواه، مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی که فضایی سازنده برای حضور تمامی اهالی رسانه فراهم نموده اند، استمرار ارتباط با فعالان رسانه ای به عنوان چشم بیدار جامعه را خواستار شد.

گفتنی است این نشست با حضور اهالی رسانه، اعضای تشکل های تخصصی رسانه ای استان و عکاسان خبری در محل تالار جمهوری با حضور استاندار آذربایجان شرقی و تمامی معاونان وی برگزار شد و در آن نمایندگان اهالی رسانه به طرح دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/
شناخت دیروز، راهگشای ساخت مسیر فرداست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار