رئیس شورای شهر تبریز مطرح کرد:

هماهنگی با شورا به معنی دخالت در انتصابات نیست/ روزانه پیامک‌های تهدیدی دریافت می کنم

1400/10/09 - 14:06 - کد خبر: 56619 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: تعامل ما با آقای رنجبر خوب است، تمام شهرداران باید به این باور برسند که باید با شورا هماهنگ باشند؛ هماهنگی با شورا به معنی دخالت در عزل و نصب ها نیست.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی" ظهر دیروز با حضور در تحریریه «نصر» به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.
وی در ابتدا به تفاوت ریاست دبیری و خود اشاره کرد و گفت: اگر به اشتراک ریاست دبیری و برگی نگاه کنیم هر دو با هدف خدمت به شهر تلاش می کنند، عقاید یکی است اما شاید سلایق متفاوت باشد.
وی ادامه داد: آقای دبیری تا این لحظه بالاترین تعامل را با ما داشته است، تقابل نکرده اند و بلکه در برخی مواقع تماس گرفته، نظر و پیشنهاد خودشان را ارائه کرده اند.
رییس شورای شهر تبریز اضافه کرد: همه 13 نفر اعضای شورای شهر عقایدشان یکی است، همه آنها نظر می‌دهند با سلایق متفاوت که طبیعی است.
وی با اشاره به اهمییت جلسات علنی گفت: همیشه جلسات ما یک ساعت تمدید می‌شود، علت این است که برای 12 نفر شورا تک به تک میدان باز کرده و اجازه صحبت کردن میدهم، با اینکه برخی انتقاد می‌کنند که این همه حرف زدن نیاز نیست، اما من معتقدم وقتی همه حرف می‌زنند شاید نظر خوب در لابلای صحبت ها باشد که چنین هم می شود.
برگی تاکید کرد: اعتقادم این است که 13 نفر شورا باید نظرات خود را اعلام کنند و نهایتا نظری که اکثریت با آن موافق باشند به نفع شهر رای گیری می شود.
وی ابراز داشت: با آقای دبیری هیچ اختلاف عقیده ای ندارم، اما اشتراک عقیده داریم و در کنار آن شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم که امری طبیعی است.
وی افزود: اکنون در ترکیب شورا همه اعضا بلااستثناء بهترین تعامل را داشته اند.
برگی در رابطه با تعامل شورا و شهردار گفت: تعامل ما با آقای رنجبر خوب است، تمام  شهرداران باید به این باور برسند که باید با شورا هماهنگ باشند؛ هماهنگی با شورا به معنی دخالت در عزل و نصب ها نیست.
وی ادامه داد: آقای شهردار در جلسه ای گفتند که اگر نفری می‌شناسید معرفی کنید، گفتم تمام کارمندان شهرداری نفرات من هستند، من در عزل و نصب هیچ کس دخالت نخواهم کرد هر تصمیمی که خودتان میگیرید مختارید، اگر لازم باشد مشورت بگیرید حاضر هستیم اما دخالت نمی‌کنیم، تنها شروط ما برای انتصابات تعهد و تخصص است‌، متعهد بدون تخصص و متخصص بدون متعهد نمی‌خواهیم.
وی در این رابطه خاطرنشان کرد: پیامک های زیادی روزانه از تهدید ها و سفارش برای پست ها دارم، تا جایی که برخی از تهدید ها مبنی بر این است که می‌گویند ما برای شما رای ندادیم که فلانی را نصب نکنید!
وی گفت: در جلسه انتصاب مدیر عامل عینالی چندین پیامک و چند تماس توهین آمیز داشتم.
انتهای پیام/
هماهنگی با شورا به معنی دخالت در انتصابات نیست/ روزانه پیامک‌های تهدیدی دریافت می کنم محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار