وزیر اطلاعات:

۹ دی گویای بصیرت و هوشمندی ملت ایران است

1400/10/09 - 13:45 - کد خبر: 56616 نسخه چاپی

نصر: وزیر اطلاعات گفت: ۹ دی گویای بصیرت، حضور در صحنه و هوشمندی مردم است که با انقلابی‌گری بار دیگر دشمن را مایوس کردند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب روز پنجشنبه در حاشیه حضور در مراسم محوری بزرگداشت ۹ دی که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: سالروز نهم دی ماه، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاید گویای این باشد که این بصیرت را برای ما روشن کند و این هوشمندی را که سران فتنه همدستان قاتلین شهید سلیمانی هستند.
وی گفت: امروز روزی است که مردم با حضورشان و هوشمندی، بصیرت و دینداری‌شان و انقلابی‌گری توانستند بار دیگر دشمن را مایوس کنند و انقلاب را با رهبری رهبرشان تداوم ببخشند.
اجتماع مردمی بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید "اسماعیل خطیب" وزیر اطلاعات در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.
به گزارش ایرنا ۳۰ مراسم محوری ویژه ۹ دی امروز در سراسر استان خراسان جنوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که از این تعداد ۲ مراسم در مرکز استان تدارک دیده شده است.
مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی، مسوولان استان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار و به‌طور زنده از شبکه استانی خاوران نیز پخش شد.
حجت الاسلام "مهدی رحیم‌آبادی" امام جمعه موقت بیرجند سخنران این مراسم بود.
وزیر اطلاعات شامگاه چهارشنبه وارد خراسان جنوبی شد و با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.
حضور در مراسم بزرگداشت ۹ دی و حضور در جلسه شورای تامین به منظور تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات خراسان جنوبی از برنامه‌های وزیر اطلاعات در سفر به این استان است.
انتهای پیام/
۹ دی گویای بصیرت و هوشمندی ملت ایران است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار