مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

تبیین فرهنگ "مقاومت" و "بصیرت" برای آینده‌سازان میهن اسلامی

1400/10/09 - 10:27 - کد خبر: 56592 نسخه چاپی

نصر: برنامه‌های بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت و هفته جهانی مقاومت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش نصر، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: این برنامه‌ها با هدف آشنایی نوجوانان با فرهنگ مقاومت و ضرورت بصیرت برای ارتقاء توانمندی و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نشست‌های مجازی و حضوری که به همین مناسبت برگزار خواهد شد تاکید کرد: نشست‌های تخصصی با موضوع آزاد اندیشی و بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام نظری و نشست تخصصی با موضوع تبیین مکتب شهید سلیمانی و تربیت نسل مقاوم با حضور معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور از جمله برنامه‌های است که همزمان با این هفته با حضور نوجوانان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون اجرا خواهد گردید.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرای ده‌ها برنامه و فعالیت فرهنگی نظیر قصه‌گویی، معرفی کتاب، نمایش خلاق، مسابقه و سرود را از برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد که با محوریت معرفی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت حماسه ۹ دی به میزبانی مراکز کانون در سراسر استان برگزار می‌شود .
در عین حال تحصریح کرد جلسه ویژه انجمن شعر و داستان شهریار که با حضور نوجوانان منتخب نویسنده و شاعر استان برگزار می‌شود، جلسه دی ماه خود را به قرائت آثار مربوط به تجلیل از مقام شهید والامقام سردار سلیمانی و مفاهیم مرتبط با ایثار مقاومت اختصاص داده است.
انتهای پیام/
 تبیین فرهنگ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار