وزیر اطلاعات:

عزم دولت بر حل مشکلات معیشتی است/ شکسته شدن فضای تحریم‌ها

1400/10/09 - 09:32 - کد خبر: 56587 نسخه چاپی

نصر: وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه عزم دولت بر حل مشکلات معیشتی است، گفت: تعاملات با همسایگان موجب شکسته شدن فضای تحریم‌ها شده است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: مردم در روز نهم دی ماه با حضور در خیابان‌ها و تجدید میثاق با انقلاب و ولایت دشمنان را مأیوس کردند.
وزیر اطلاعات با اشاره با اینکه مردم ما همواره و همیشه پایبند آرمان‌های امام و شهداء هستند، بیان‌کرد: مردم با مشکلات عدیده اقتصادی رو به رو هستند که عزم دولت بر بهبود اوضاع معیشتی مردم و از بین بردن رانت‌هایی است که به اسم معیشت ایحاد شده است.
خطیب با بیان اینکه برخی با بهره از امکانات کشور و بیت المال و از راه رانت به ثروت دست یافتند، ادامه‌داد: تلاش و خواست دولت بر از بین بردن زمینه رانت است.
وی یادآور شد: نمونه‌ای از تلاش‌های دولت برای حل مشکلات و گره‌های جامعه تأمین واکسن مورد نیاز کشور است که با رایزنی‌های شخص رئیس جمهور و پیگیری و بسیج وزارتخانه‌های مختلف و با تلاش همه محقق شد.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نشان داد در سخت‌ترین شرایط با تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را رفع کرد، گفت: امید داریم که با اجرایی شدن تصمیمات گرفته شده از سوی دولت در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات اقتصادی مردم و رفاه باشیم.
خطیب بیان‌کرد: علی‌رغم تحریم‌های دشمن در شرایط فعلی میزان ارز، درآمدهای دولت و فروش نفت خوب است.
وی با تأکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم و رئیس جمهور به ارتباط با همسایگان است، افزود: در مدتی که از شروع فعالیت دولت گذشته، ارتباطات بسیار خوبی با کشورهای منطقه بر قرار شده و به نوعی فضای تجریم‌ها نیز شکسته شده است.
وزیر اطلاعات گفت: با ارتباطات و تعاملات بیشتر با کشورهای منطقه، افق‌های روشنی برای تجار کشور نیز ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/
عزم دولت بر حل مشکلات معیشتی است/ شکسته شدن فضای تحریم‌ها خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار