جایگزینی مربی بدون سابقه به جای قایقران برتر کشور/

انتخاب عجیب در قایقرانی استان!

1400/10/09 - 09:39 - کد خبر: 56586 نسخه چاپی

نصر: سرمربی و ملی پوش تبریزی قایقرانی کشور گفت: مربی برای تیم بانوان جایگزین من کرده اند که 15 سال است هیچ فعالیتی نداشته و قبل از آن هم هیچ دستاوردی نداشته است.

 به گزارش نصر، معصومه داناپور، عضو تیم ملی قایقرانی ایران در رشته کاناپلو که مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا و چندین عنوان جهانی و کشوری را درکارنامه دارد و در بخش دراگون بت توانسته است مقام چهارم قهرمانی جهان را کسب کند و هم اکنون نیز جزء سه قایقران برتر کشور است، در گفتگوی اختصاصی با نصر، با اشاره به اینکه ظرفیت موجود در بخش بانوان بسیار بالا است، گفت: متاسفانه برخی از مسائل حاشیه ای که در بخش بانوان وجود دارد، باعث بروز مشکلاتی می شود که هیچوقت منجر به پیشرفت نخواهد شد بنابراین در این زمینه باید تصمیماتی گرفته شود که بانوان و به خصوص قهرمانان با آرامش کامل تری ورزش را ادامه دهند که در غیر این صورت با مشکلات بزرگتری روبه رو خواهیم شد.
این بانوی ورزشکار که اخیرا توانسته بود به عنوان سرمربی و ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور سه مدال برنز کسب کند، با بیان اینکه بعد از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال کشور همان نفرات در مسابقات بزرگسالان شرکت کردند افزود: امسال تیم بزرگسالان نداشتیم و فقط من در این تیم حضور داشتم که تمام نفرات شرکت کننده در این مسابقات جزء بهترین های کشور و آسیا بودند و این در شرایطی بود که تمام نفرات ما زیر 23 سال بودند و با بهترین های کشور به رقابت پرداختند و نتیجه ای کسب کرده بودند که از هر لحاظ قابل قبول بود.
 
 
بعد از حضور در تبریز تمریناتمان را در بخش جوانان و زیر 23 سال دنبال کردیم که به بنده اعلام شد که آقایی که سال ها بود فعالیت در این رشته را کنار گذاشته بود، به عنوان سرمربی تیم استان و مدیر فنی تیم های استان معرفی شد و این درحالی بود که من چند روز قبل از آن توانسته بودم به عنوان سرمربی با نفرات کم سن و سال نتایج درخشانی را کسب کنم.
وی در ادامه افزود: فردی که به عنوان سرمربی آب های آرام استان معرفی شد، نزدیک 15 سال است که دیگر در هیچکدام از بخش های رشته قایقرانی فعالیت نداشته است و به طور تفریحی این رشته را دنبال می کرد و قبل از آن هم یکبار در مسابقات کشوری به عنوان سرمربی شرکت کرده بودند که در بین 10 تیم عنوان نهم را کسب کرده بود که مورد تشویق هیات قایقرانی استان قرار گرفت؛ این درحالی بود که 10 سال تیم بانوان استان را از یک ورزشکار به 40 ورزشکار رسانده ام و سال ها عناوین مختلفی کسب کرده ایم که یکبار هم از من تقدیر به عمل نیاورده است. پس از حضور این فرد به عنوان سرمربی تیم، جلسه مخفیانه ای هم با اعضای تیم برگزار شد که اعلام شد بنده را از تیم کنار گذاشته اند و باید در تیم ایشان اعلام حضور کنند.
داناپور همچنین  با بیان اینکه در جلسه کمیته فنی به من اعلام کردند که صفر تا صد کار در اختیار سرمربی جدید قرار دارد، خاطر نشان کرد: در این جلسه از من خواستند در صورت عدم قبول این شرایط نامه ای بنویسم و استعفای خود را اعلام کنم که حتی از قبل نامه آن را هم آماده کرده بودند تا آن را امضا کنم. نمی دانم بر اساس چه کارنامه ای و به چه دلیلی ایشان را انتخاب و من را از تیم کنار گذاشته اند که اگر دلیل منطقی داشته باشند قطعا قبول می کنم.
این ورزشکار ملی پوش تبریزی گفت: اگر قرار بر این باشد که ما نتیجه بگیریم باید نفرات اصلح در این تیم حضور داشته باشند و در جلسه هم مطرح کردم که همه کشورها از مربیان به روز استفاده می کنند که تکنیک های جدیدی را به ورزشکاران آموزش می دهند ولی در جواب به ما اعلام کردند قصد داریم در حد آماتور فعالیت کنیم. هیات قایقرانی استان چگونه می تواند مارا که سال ها در اردوهای تیم ملی حضور داشتیم و از خانواده هایمان دور بودیم و در سرما و گرما تلاش کردیم و افتخارآفرینی کردیم و تجربه کسب کنیم، بخاطر چند نفر نابود کند و کنار بگذارد که باید در این زمینه پاسخگو باشند. حتی ورزشکار من را به دستور ایشان حذف کردند که باعث متلاشی شدن تیم 30 نفره ما شد که اعتراض همه را در پی داشته است.
داناپور در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع درد همه ما ورزشکاران و مربیان است حتی با جلسه ای که با رئیس هیات داشتیم برخی قول هایی دادند که امیدوارم به ثمر بشیند و از همه مسئولان ورزش استان هم خواهشمندم به این مسائل رسیدگی کنند. نفر جدیدی که به تیم آوردند سر تمرین به من توهین کرده است که سال ها در این رشته زحمت کشیدم و از این موضوع بسیار ناراحتم که مانع از پیشرفت رشته ای می شوند که پر از استعداد است و ورزشکاران توانمندی در این رشته داریم و امیدوارم هیات قایقرانی هم به طور شفاف به این قضیه رسیدگی کنند و بیش از این باعث بروز مشکلات در این رشته نشوند چراکه این اتفاقات منجر به پسرفت ورزش بانوان خواهد شد.
 
حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
انتخاب عجیب در قایقرانی استان! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  .   2 سالها پیش  

آیا نصر مسئولیت دروغ های نشر داده شده را می پزیرد ؟
پژوهشیار