فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص نزاجا:

دشمن شناسی ملت ایران توطئه ها را خنثی می کند

1400/10/09 - 00:18 - کد خبر: 56580 نسخه چاپی

نصر: فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز حماسه ماندگار 9 دی را تبریک گفت.

به گزارش نصر، سرهنگ ستاد علی دلاور بمناسبت فرارسیدن نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت ضمن تبریک این روز، گفت:روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.
وی افزود: عزّت، استقلال و بصیرت مردم را تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در این راه  ایستاده و ثابت قدم نگاه می دارد.
فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص ارتش ادامه داد: مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی در این روز با صدای رسا اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
سرهنگ دلاور گفت: اهانت عده ای منافق به شعائر مردم در روز عاشورای حسینی، خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی ها را به رخ جهانیان کشید تا بار دیگر دشمن شناسی به موقع مردم عزیز ایران اسلامی توطئه ای دیگر را خنثی نماید.
وی افزود: امروز فرزندان ملت عزیز ایران اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش برادران خود در سپاه پاسداران جان برکف و نیروی انتظامی مقتدر، به مصداق جمله حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.
انتهای پیام/
 
دشمن شناسی ملت ایران توطئه ها را خنثی می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار