در راستای حفظ فضای سبز شهر تبریز؛

برق تبریز و سازمان سیما منظر شهرداری در راستای شاخه‌زنی تفاهم‌نامه امضاء كردند

1400/10/07 - 12:54 - کد خبر: 56483 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از عقد تفاهم‌نامه‌ بین برق تبریز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز در خصوص شاخه‌زنی درختان در راستای حفظ فضای سبز و جلوگیری از اتصال و قطع برق خبر داد.

به گزارش نصر، عادل کاظمی در تشریح این تفاهمنامه گفت: به منظور رفع چالش‌های موجود در خصوص برخورد شاخه‌ی درختان و یا افتادن احتمالی درختان بر روی خطوط برق‌رسانی در اثر عوامل طبیعی چون طوفان و بارش سنگین برف که موجب بروز قطعی برق و وقوع خاموشی و نارضایتی شهروندان می‌شود، تفاهمنامه‌ای با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز منعقد شد.
وی اضافه کرد در راستای این تفاهم‌نامه که به مدت یک‌سال اعتبار دارد، عملیات سرشاخه‌زنی یا قطع شاخه‌ی درختان در مسیر شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط در محدوده‌ی امور هفتگانه‌ی برق تبریز با رعایت اصول فنی و مقررات ایمنی و زیست‌محیطی و در نظر گرفتن نیازهای حیاتی درختان و مقررات وزارت نیرو و شهرداری اجرایی می‌شود.
کاظمی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه تهیه‌ی تجهیزاتی چون بالابر، نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده مورد نیاز جهت شاخه‌زنی و همچنین تبدیل سیم‌های لخت به سیم‌های روکش‌دار در مکان‌هایی که به دلایل فنی، امکان شاخه‌زنی وجود ندارد برعهده‌ی برق تبریز است.
به گفته‌ی وی؛ نظارت دقیق بر عملکرد شاخه‌زنی و هرس، و انتقال شاخه‌های هرس شده برعهده‌ی سازمان سیما و منظر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این تفاهمنامه شاهد کاهش حداکثری اتفاقات و بروز قطی برق و وقوع خاموشی و در نهایت کاهش نارضایتی شهروندان باشیم.
انتهای پیام/
برق تبریز و سازمان سیما منظر شهرداری در راستای شاخه‌زنی تفاهم‌نامه امضاء كردند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار