مدیرکل تعزیرات حکومتی استان؛

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی ۹۵۹ میلیارد ریال جریمه شدند

1400/10/07 - 13:00 - کد خبر: 56482 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماه سال جاری قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از ۹۵۹ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نصر، سیداحد یوزباشی، روز سه شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۵۹۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، رسیدگی و مختومه شده است، افزود: در سال جاری ۲ هزار و ۷۳۶ پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است و هم اکنون به ۱۷۹ پرونده در این حوزه نیز رسیدگی می شود.
وی اظهار داشت: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز ۹ هزار و ۸۱۰ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و ۹ هزار و ۲۳۴ پرونده پس از رسیدگی مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه کالا و خدمات بیش از ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال برای پرونده های تخلف جریمه صادر شده و هم اکنون کار رسیدگی به ۶۲۲ پرونده تخلف در این بخش در حال انجام است.
یوزباشی، ادامه داد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در ۹ ماه امسال ۷۷۴ پرونده تخلف در استان رسیدگی و مختومه شده و برای آن ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۸۰۳ پرونده در این حوزه به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، یادآوری کرد: هم اکنون کار رسیدگی به ۲۹ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.
انتهای پیام/
قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی ۹۵۹ میلیارد ریال جریمه شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار