مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز برگزار می‌شود

1400/10/06 - 16:04 - کد خبر: 56436 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز اسفند ماه امسال با همکاری خانه سینمای مستند تبریز، انجمن‌های سینماگران آذربایجان‌شرقی‌ و سینمای جوانان ایران _ دفتر تبریز و پویانمایی استان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، سیدقاسم ناظمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در جهت رشد و بالندگی سینمای استان و با تاکید بر ضرورت گسترش تولید فیلم مبتنی بر تجربه، اندیشه و خلاقیت، تشویق فیلم‌سازان جوان و ایجاد انگیزه‌ مضاعف برای فعالیت‌های هنری برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در برگزاری این جشنواره، انجمن های سینماگران آذربایجان‌شرقی‌ و سینمای جوانان ایران _ دفتر تبریز و پویانمایی استان، خانه سینمای مستند تبریز و این اداره کل مشارکت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره در آینده منتشر می شود، گفت: این جشنواره به‌ منظور ترغیب و تشویق هنرمندان سینما و در راستای تداوم اهداف ۱۴ دوره از همایش ها و جشنواره های فیلم ( سیب و تبریز ) برگزار می‌شود.
ناظمی، با قدردانی از افتخارآفرینی فیلمسازان استان در سطح کشوری و جهانی، ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ فیلم به نام تبریز در بالندگی سینما در این استان بیش از پیش تاثیرگذار می شود.
انتهای پیام/
پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار