عضو شورای شهر تبریز تشریح کرد:

«نوید» بابایی اقدم به باسمنجی ها

1400/10/05 - 11:22 - کد خبر: 56376 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: شناختی که از اهالی منطقه دارم، خواسته مردم در رابطه با تعریض خیابان های بلوار و امام باسمنج است که محدودیت های بودجه ای شهرداری باسمنج مانع مسیر گشایی شاه راه اصلی است که این نه تنها برای باسمنج بلکه برای سایر شهرهای کوچک با هزینه های موجود و با بودجه های اکنون میسر نیست.

به گزارش نصر، "فریدون بابائی اقدم" در گفتگو با نصر در رابطه با جلسه ای که امروز در وزارت کشور برگزار خواهد شد گفت: جلسه اخیری که در تهران داشتیم قرار شده بود کارگروهی متشکل از استانداری، معاونت سیاسی، معاونت وزرات کشور و شهرداری و شورای شهر های تبریز و باسمنج تشکیل شود تا در رابطه با موضوع بخش باسمنج تصميم گرفته شود.
وی ادامه داد: شنبه اطلاع دادند که یکشنبه 5 دی جلسه ای در وزارت کشور در این رابطه برگزار خواهد شد.
بابائی اقدم در پاسخ به سوال خبرنگار نصر، گفت: مواضعی که قبلا داشتیم دال بر ابطال مصوبه بخش باسمنج است که بعنوان اصلی ترین خواسته ما خواهد بود و پیشنهاد ما این است که در ادامه ابطال بخش باسمنج، الحاق شهر باسمنج نیز مطرح شود و بتوانیم آن را جلو ببریم.
وی تکمیل کرد: پیشنهاد ما این است که شهرداری منطقه 9 را در محل شهرداری باسمنج انتقال دهیم و به محض اینکه روند قانونی الحاق طی شود مسائل و مشکلاتی که در شهر باسمنج وجود دارد در بودجه سنواتی شهرداری خواهیم آورد.
وی تصریح کرد: تصور غلطی که متاسفانه وجود دارد این است که عمده اهالی باسمنج معتقدند با تشکیل بخش باسمنج حریم شهر به 20 برابر افزایش می یابد که صحت ندارد و نهایتا یک برابر حریم برای شهر باسمنج تعریف شده است و وجود بخش امتیازی برای شهر باسمنج نخواهد داشت.
وی ادامه داد: شناختی که از اهالی منطقه دارم، خواسته مردم در رابطه با تعریض خیابان های بلوار و امام باسمنج است که محدودیت های بودجه ای شهرداری باسمنج مانع مسیر گشایی شاه راه اصلی است که این نه تنها برای باسمنج بلکه برای سایر شهرهای کوچک با هزینه های موجود و با بودجه های اکنون میسر نیست.
وی افزود: علاوه بر این مسائل عمرانی در شهر ها نیز قابل توجه است، که جا دارد عزیزان شورای شهر و شهرداری باسمنج به این موضوع و افق سال های آینده شهر فکر کنند تا بتوانیم نهایتا با الحاق حواشی بوجود آمده را مدیریت و هم روند آمایش سرزمینی، برنامه ریزی منطقه ای را محقق کنیم.
انتهای پیام/
«نوید» بابایی اقدم به باسمنجی ها محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار